Redaksjonen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Discovery blar opp nesten ti milliarder kroner. Amerikanere kjøper TVNorge Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 1325 milliarder euro er vel ett par kroner mer en 9 milliarder norske ? 3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Kanskje etpar kroner mer, hvis man overser komma i beløpet. Norske beløp: komma er desimalskille, punktum er tusenskille. Engelske beløp: punktum er desimalskille, komma er tusenskille. Dermed blir det €1 mrd. (komma) 325 mill. Endret 15. desember 2012 av xRun 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Skeptisk. Blir interressant å se hvordan dette påvirker sendingene på hovedkanalen, TvNorge, da. Liker generelt ikke oppkjøp fra amerikanere.. desto mindre innflytelse de har, desto bedre er det. Jaja, blir det for ille så har man jo alltids andre ting å se på. 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Skeptisk.Blir interressant å se hvordan dette påvirker sendingene på hovedkanalen, TvNorge, da. Liker generelt ikke oppkjøp fra amerikanere.. desto mindre innflytelse de har, desto bedre er det. Jaja, blir det for ille så har man jo alltids andre ting å se på. Nå blir det vel enda mer kanaler med dommedagsprofetier og teite sirkelargumentasjoner om hvorfor romvesene liksom har bygget pyramidene Det siste jeg så når jeg snublet forbi en kanal i dag, var at nå har de tatt den "power circles" (der pyramidene er) og så tror de at de brukte pyramidene for å løfte steinene til stonehenge. HAHAHA, måtte le litt mens jeg zappet videre. Von Deineken og de skruene der er jeg litt lei av nå.. For ca 15 år siden synes jeg det var litt morsomt å se på ufoteorier, men argumentene blir dårligere og påstandene villere og villere. Hjelper ikke at de ser ut som romvesener selv, de som tror så mye på romvesener Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Nå blir det vel enda mer kanaler med dommedagsprofetier og teite sirkelargumentasjoner om hvorfor romvesene liksom har bygget pyramidene Det siste jeg så når jeg snublet forbi en kanal i dag, var at nå har de tatt den "power circles" (der pyramidene er) og så tror de at de brukte pyramidene for å løfte steinene til stonehenge. HAHAHA, måtte le litt mens jeg zappet videre. Von Deineken og de skruene der er jeg litt lei av nå.. For ca 15 år siden synes jeg det var litt morsomt å se på ufoteorier, men argumentene blir dårligere og påstandene villere og villere. Hjelper ikke at de ser ut som romvesener selv, de som tror så mye på romvesener http://www.youtube.com/watch?v=IABsBprJJPo Endret 14. desember 2012 av - Slaktarn - 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) hahaha, jeg orket bare å se halvparten. Når jeg var ung, handlet history channel om historie. - mann på 30 år (meg altså!) Endret 14. desember 2012 av Olavxxx Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg synes TVNorges nye satsing på humor har vært vellykket. Det er første gang jeg kan huske at de har hatt så mange egenproduserte programmer, derfor er jeg skeptisk til oppkjøpet, men vi får se hvordan det blir... Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hva i helvete skal de med dette da ? Bare søppel på TVNorge etter at Bootleg forsvant på 90 tallet :-P Åndenes makt - my a##"#"5¤.. Eneste gøy på nettverket er Big Bang Theory på MAX :-) 2 Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) History Channel sender bare "Ancient Aliens" nå for tida og reality søppel stort sett .. NGC sender reklame og propaganda (og litt Secret history of the Nazis ol. innimellom) - Discovery er ikke mye bedre. Men er vel best av de tre. Selv om jeg kunne tenkt meg at Realityshows døde en grusom død meget snart. Apropos disse Ancient Aliens - jeg tror dette er alt ledd i en "deception" som pågår i verden i disse dager. I say no more. Forøvrig: "Slaktarn" - som en kommentar til din signatur : Jeg tror endog det kan påstås ifølge steder i Bibelen at Jesus selv var antireligiøs (anti-fariseer). But - the truth - er noe annet. Jesus er Sannheten , Veien og Livet. ? Ikke religion. Religion er teori/teologi, Jesus er praksis ? Vel ikke vet jeg. I am just a tiny turtle in spiritual matters ... Endret 16. desember 2012 av Fjodorgrim Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fail, $ er alt dem ser. Neste blir vell at hele Norge blir solgt til u s AND a.. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Amerikanske tilstander? Med reklame hvert 5'te minutt? Blir jo aldri ferdige å se en full spillefilm da. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fantastisk valg av video - Slaktarn - i innlegg #6 Eneste jeg kan være litt tilbøyelig til å tro mer på, er at han bibel-duden ikke ble svelget av en hval (Jonah). Enten er det bare funnet opp, noe som kanskje er mer sannsynlig. Eller så kan dere få sitte å erstatte med tusenvis av alternative forklaringer. Det er de to eneste logiske slutningene jeg akkurat i øyeblikket ser. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Så de samler søppelet under én paraply... Liker generelt ikke oppkjøp fra amerikanere.. desto mindre innflytelse de har, desto bedre er det. Jaja, blir det for ille så har man jo alltids andre ting å se på. Fordi oppkjøp fra andre parter er så mye bedre? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Så de samler søppelet under én paraply... Fordi oppkjøp fra andre parter er så mye bedre? Har du sett på noen amerikanske tv-kanaler i det siste? Mer reklame enn program, jo! 90% er bare repriser. Fra 90-tallet. Det hadde jo vært bedre at noe(n) innad i Norge hadde kjøpt, feks..? Men, joda, søppelet samles da under samme paraply Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Har du sett på noen amerikanske tv-kanaler i det siste? Mer reklame enn program, jo! 90% er bare repriser. Fra 90-tallet. Det hadde jo vært bedre at noe(n) innad i Norge hadde kjøpt, feks..? Men, joda, søppelet samles da under samme paraply Det hørtes mer ut som du var imot amerikansk kontroll.Det reklame-nivået har vi allerede på Viasat, og TV Norge og TV2 er hakk i hel. Til og med NRK har reklame, bare at det heter "sponsor" i stedet TV-kanaler ser jeg så godt som aldri på uansett, men én ting jeg har lagt merke til siden jeg nå ser TV én gang i året er hvor patetisk mange reklamer generelt er, jeg reagerte ikke i nærheten så mye da jeg var eksponert for dette på daglig basis. Personlig tror jeg TV i form av broadcasting er på vei ut... Lenke til kommentar
G Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jepp. TV med broadcasting kan være på vei ut. La oss håpe det. Selv om det kunne vært greit med broadcasting dersom du har vanskelig for å bestemme deg for hva du vil se. Det kan heller lages som en "tilleggsfunksjon". Håper bare at de som tilbyr fleksibilitet slår seg sterkt opp, slik at man blir kvitt broadcasting-tankegangen snarest mulig. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det hørtes mer ut som du var imot amerikansk kontroll. Det reklame-nivået har vi allerede på Viasat, og TV Norge og TV2 er hakk i hel. Til og med NRK har reklame, bare at det heter "sponsor" i stedet TV-kanaler ser jeg så godt som aldri på uansett, men én ting jeg har lagt merke til siden jeg nå ser TV én gang i året er hvor patetisk mange reklamer generelt er, jeg reagerte ikke i nærheten så mye da jeg var eksponert for dette på daglig basis. Personlig tror jeg TV i form av broadcasting er på vei ut... Jo, jeg èr også imot amerikansk kontroll. Ser ikke noe positivt i det, overhodet. De har da vel nok problemer selv de kan rydde opp i, før de bryr seg med resten av verden. Men det er vel nok avsporing nå :-) Enig med deg i resten. Reklametoppen er via Viasat nådd allerede, ja Skjønner ikke hvorfor vi betaler for TV her i heimen, jeg. Ser nesten kun på streamet/nedlastet materiale uansett Jeg har trua på abonements-basert tv, der brukere kan velge å se hva de vil, når de vil. Ala HBO og Netflix, men med et ufattelig større utvalg naturligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg