[email protected] Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg en Asus router, fint det. Men nå ser jeg at jeg har fått med feil støpsel, jeg har fått et med den amrikanske kontakten. Er det noen som har fått lignende, noen med en løysing? Takker for all rask respons. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hvor har du kjøpt den? Leverandøren ordner vel dette kjapt. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Hvor har du kjøpt den? Leverandøren ordner vel dette kjapt. Har kjøpt den fra Komplett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Komplett er alltid raske med å fikse sånt. Ta kontakt! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Komplett er alltid raske med å fikse sånt. Ta kontakt! Har tatt kontakt med de. Venter bare på svar. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Fikk nettopp en telefon av Komplett. De er dessverre tomt for denne routeren på lager nå men så snart de får inn flere sender de en helt ny til meg med rett adapter. Så sender jeg kostnadsfritt tilbake den gammle når jeg får den nye. Probleme var at de hadde bestillt inn med feil adapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå