Aerow Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Driver nå å bygger en ny stasjonær og skal installere prossessoren i sokkelen. Jeg satt inn prossessoren riktig vei, men når jeg lukker igjen bøylen er den veldig hard og når jeg dytter den inn lager den knirkelyder. Skal jeg tørre å bruke makt og bare dytte den inn? Hovedkort er ASUS P8Z77-V og prosessor er i5 3570K. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har du tatt vekk plastskiven som beskytter sokkelen før du har lagt i prosessoren? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Samme skjedde med meg sist jeg bygde lga1155. Trodde jeg gjorde noe galt, men måtte bare bruke en god del makt. Ingen god følelse mens jeg holdt på, men kunne puste lettet ut til slutt Endret 14. desember 2012 av Alex Moran Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Takk for svarene Endte med å trosse knirkelydene og dytte den ned, og det gikk heldigvis bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå