Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hallo forumbrukere! Jeg trenger litt hjelp av dere, for på julaften har jeg planer om å fri til min kjære samboer :) Ringene er i boks, alt er klappet og klart; MEN, hvordan skal jeg gjøre det? Dette er da julegava til samboeren min, så jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det før gaveåpning, etter kvelden er omme eller om jeg skal vri det inn på en måte mellom all juleståhei?

Jeg lurer på hvordan gjøre det personlig uten at det blir corny og for klisjè!

Også en ting til; Kan jeg som jente gå ned ¨på kne eller er dette reservert gutta? Takk for alle forslag :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette den eneste julegaven du har kjøpt?

Isåfall, hadde det vært meg ville jeg kjøpt noen ekstra julegaver som om det skulle ha vært en helt vanlig jul å ventet med å fri til alle gavene var pakket opp. De fleste sitter sikkert med tanken "Jaja, dett var dett for i år" og en liten tomhetsfølelse etter at alle gavene er pakket opp. Da blir nok gleden EKSTRA stor dersom du plutselig drar fram en ring :)

Good luck, vi får håpe på et ja ;)

• Liker 9
Lenke til kommentar

Eneste julegava jeg har kjøpt til han ja, men tror egentlig det skal gå bra..(?) helt ærlig aner jeg ikke hva annet jeg kunne kjøpt, for han ønsker seg ingenting! men jeg tror jeg har fått orden på det nå, så dette skal bli gøy :D og tusen takk for svar!

Hva han svarer kommer etter jul :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...