SaintPaulia Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hallo forumbrukere! Jeg trenger litt hjelp av dere, for på julaften har jeg planer om å fri til min kjære samboer Ringene er i boks, alt er klappet og klart; MEN, hvordan skal jeg gjøre det? Dette er da julegava til samboeren min, så jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det før gaveåpning, etter kvelden er omme eller om jeg skal vri det inn på en måte mellom all juleståhei? Jeg lurer på hvordan gjøre det personlig uten at det blir corny og for klisjè! Også en ting til; Kan jeg som jente gå ned ¨på kne eller er dette reservert gutta? Takk for alle forslag 6 Lenke til kommentar
exonum Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det blir kanskje litt klisjé, men hva med å pakke inn ringen, og legg den et lite stykke inn under treet? Så er det bare å la det gå sin gang! 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Er dette den eneste julegaven du har kjøpt? Isåfall, hadde det vært meg ville jeg kjøpt noen ekstra julegaver som om det skulle ha vært en helt vanlig jul å ventet med å fri til alle gavene var pakket opp. De fleste sitter sikkert med tanken "Jaja, dett var dett for i år" og en liten tomhetsfølelse etter at alle gavene er pakket opp. Da blir nok gleden EKSTRA stor dersom du plutselig drar fram en ring Good luck, vi får håpe på et ja 9 Lenke til kommentar
SaintPaulia Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Eneste julegava jeg har kjøpt til han ja, men tror egentlig det skal gå bra..(?) helt ærlig aner jeg ikke hva annet jeg kunne kjøpt, for han ønsker seg ingenting! men jeg tror jeg har fått orden på det nå, så dette skal bli gøy og tusen takk for svar! Hva han svarer kommer etter jul :-) 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Teip den fast til puppen og flash han! 3 Lenke til kommentar
shozo Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det er visst jeg som ble fridd til:D skjønte det nå, så hun fortalte det, kan herved medele at det blir bryllup i fremtiden:D 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå