sleden Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 håper dette er riktig forum for disse spørsmålene. Er veldig fornøyd med dette headsettet men har noen spørsmål angående tilkoblinger sammen med PC og Playstation 3 samtidig. jeg har nå koblet det opp mot pc med optisk lydkabel og usb fra dolby dekoderboksen som fulgte med headsettet. jeg lurer da på om dette er mulig: sette to splittere i optisk og usb inngangene til dekoderboksen og koble optisk lyd og usb fra ps3 og pc? Er det noe mulighet for å ødelegge ingangene på denne måten? ps3en er koblet til forsterker med optisk også så derfor lurer jeg på om det er mulig å sette en splitter i ps3en for å gå til både forsterker og dekoderboksen samtidig? håper ikke dette er for vanskelig å skjønne men spør eller si noen forslag om dere kan:) jeg kan lage et enkel skjema om det blir for vanskelig . Lenke til kommentar
sleden Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 umulig å få hjelp eller svar på dette forumet, håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå