pierce007 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Når denne oppgraderingsassistenten er ferdig, får en melding om nedlastning og dvd kjøp. Begynner installeringen da, eller blir filene lagret på maskinen og vet hvor, så må du selv sørge for å kjøre oppdateringen etterpå? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du får da opp et valg om å installere nå, senere eller om du vil lage en .iso fil, brenne den ut eller legge den på en minnepenn. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Mesteparten av filene lagres på C:\ESD (skjult mappe). Som myhken sier, får du flere valg. Du skal ende opp med et ikon på skrivebordet som starter Windows 8 Upgrade Assistant som du da kan kjøre flere ganger og gjøre ønskede valg. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg vil anbefale å brenne deg en installasjons dvd slik at du har den lett tilgjengelig ved en eventuellt senere reinstallasjon. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg får opp 3 valg ift hvordan jeg ønsker å installere/oppgradere (ingenting, personlige filer, windows innstillinger). Har dette noen innvirkning på installeringen? La oss feks si jeg ønsker å installere (clean) på 1 maskin, men på en annen ønsker jeg kun oppgradering hvor personlige filer ol beholder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå