Jan Erik Engan Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Light Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt mer is;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Nydelig stemning i spennende landskap. Det som er så fint med å være i skauen, synes jeg, er når en har gått mellom trær og kratt så åpenbarer det seg lysninger ved vann, tjern eller bekker. En sånn lysning var det første jeg tenkte når jeg så bildet Endret 14. desember 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Holder en knapp på V2 her hvor forgrunnen gjør litt mer av seg og skaper liv i bildet.. Det fine vinterlyset som også skaper skygger betyr mye for bildet. Roar Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hei. Et flott bilde,med blanding av lys og skygge og en del is. Fin stemning her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Nydelig stemning i spennende landskap. Det som er så fint med å være i skauen, synes jeg, er når en har gått mellom trær og kratt så åpenbarer det seg lysninger ved vann, tjern eller bekker. En sånn lysning var det første jeg tenkte når jeg så bildet Takker;) Hei. Et flott bilde,med blanding av lys og skygge og en del is. Fin stemning her. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg