howieee Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Noen som har vært borti den her feilen før? Prøvd å google det, men fant ingenting. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jepp min er det hele tiden (skole PC). Du kan slette lokalprofil og ikke logge på før etter 5min, iallefall det IT folkene fortalte meg. Men så lenge du lagrer ting på nettverk eller C så blir de ikke slettet. Endret 14. desember 2012 av ThaHoward 1 Lenke til kommentar
howieee Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Den er grei. Er ikke en skolePC, men han som eier den har klart å gjøre sånn at han ikke har tilgang på noen av filene sine. Så får prøve å tilbakestille den til ett tidlgere tidspunkt ellerno Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hei Du logger deg på server? Og dette skjer vel kun med pc kjørende W7? Hvis ja til begge har vi noen felles hvis du også logger deg på med Wxp maskin uten problemer? Jeg fikk beskjed av IT avd at jeg får midlertidig brukerprofil grunnet det ikke er profil for brukere som kjører W7 Jeg måtte få IT til å opprette bruker for W7 i tillegg til den jeg allerede hadde, dette ble en ny profil som ikke har noen innvirkning på min gamle. MAO. jeg har en profil for Wxp pålogging og en for W7 pålogging. Om det samme problemet gjelder deg også vet jeg ikke men du kan høre med admin. Lykke til Lenke til kommentar
howieee Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Ordnet seg nå, det var bare å tilbakestille til forrige windows update, så var det normal windows 7 og alle programmene var tilbake. Men tusen takk for svar, skal huske dem om jeg får inn noen skolepc med samme problem. God helg og god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå