Gå til innhold

Trenger tips til bærbar. Budsjett 6500 kr

Anbefalte innlegg

Hei! Min søster trenger ny bærbar og hennes krav er ikke altfor store. Hun spiller svært lite og når hun gjør det er det enkle spill.

Krav:

Maks 6500 kr

15" skjerm

grei batteritid

noenlunde god ytelse

Her er en som jeg mener kan være en potensiell kandidat:

http://www.komplett....aspx?sku=761564

Andre forslag?

På forhånd takk :)

Endret av Fjelldal83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier kravene ikke er altfor store, så hva skal den i hovedsak brukes til? Den du linker til er en relativt god maskin og er strengt talt ikke nødvendig med disse spesifikasjonene hvis den kun skal brukes til vanlig surfing på internet og lignende.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Hvis det er bruksområdet vil jeg påstå at dette absolutt er et godt alternativ :) Til skolearbeid og surfing på nettet er den mer enn god nok, maskinen har jo også greit med harddisk plass noe som alltid kommer godt med. En spill maskin er det jo ikke, så til de mer avanserte spillene vil det bli vanskelig. Til lett spilling som du sier er det ikke noe problem sånn jeg ser det :)

En ting jeg tenker på som kanskje kan være negativt er at det ikke er touch skjerm, noe som de sier skal fungere utmerket i Windows 8. Et alternativ kan være ASUS VivoBook S400, denne har jo 14" skjerm, litt dårligere batteri og generelt dårligere spesifikasjoner, men uansett mer en god nok til kontorprogrammer som Office osv.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...