Gå til innhold

Rockstar drømmer om et spill med alle GTA-byene (PC, PS2, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har ikke tatt til vurdering å skrive at San Andreas ble tilgjengelig på PS Store igår? Dette er en tittel jeg mener alle der ute har nesten krav på å få vite at denne er lansert! Dette er jo tidenes spill, og det vet jeg mange av de der ute er enige i!

-Espen

Lenke til kommentar

Dere har ikke tatt til vurdering å skrive at San Andreas ble tilgjengelig på PS Store igår? Dette er en tittel jeg mener alle der ute har nesten krav på å få vite at denne er lansert! Dette er jo tidenes spill, og det vet jeg mange av de der ute er enige i!-Espen

Det tror jeg er det eneste GTA-spillet jeg ikke har prøvd :) Vice City og GTA 4 er mine favoritter så langt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har ikke tatt til vurdering å skrive at San Andreas ble tilgjengelig på PS Store igår? Dette er en tittel jeg mener alle der ute har nesten krav på å få vite at denne er lansert! Dette er jo tidenes spill, og det vet jeg mange av de der ute er enige i!-Espen

Har lagt inn en setning om det nå.

Lenke til kommentar

Har klokketro på Rockstar. Likevel ser jeg ikke for meg at det skjer med det første. Utviklingstiden måtte jo bli Duke Nuken-lang for å kunne få inn like mye interessant innhold som Rockstar gjør i spillene sine. Enn så lenge lengter jeg etter en ny visitt til 80-tallets Vice City. Det er - og blir - et av mine favorittspill gjennom tidene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det tror jeg er det eneste GTA-spillet jeg ikke har prøvd :) Vice City og GTA 4 er mine favoritter så langt

da har du ikke prøvd mye siden GTA 4 var det dårligste i serien så langt. annbefaler å spille san andreas

• Liker 4
Lenke til kommentar

da har du ikke prøvd mye siden GTA 4 var det dårligste i serien så langt. annbefaler å spille san andreas

Går jo veldig på smak og behag nettopp det der :) Selv har jeg spilt både San Andreas og GTA 4, koste meg minst like mye med GTA 4 som med San Andreas hvis ikke mer.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Rockstar kan jo bare drømme i vei. Med 512mb ram og teknologi som er haugammal (mer enn 5 år), og at dem unnlater å utvikle til PC, så blir det nok med drømmen. For håpe at robertsspaceindustries frir oss spillere fra de mørke spill-tidene vi er inne i. Det føles forferdelig å ha så mye kraft i maskinen og samtidig ha utviklingen av kvalitets-spill skje på mobiltelefon stadiet.

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rockstar kan jo bare drømme i vei. Med 512mb ram og teknologi som er haugammal (mer enn 5 år), og at dem unnlater å utvikle til PC, så blir det nok med drømmen. For håpe at robertsspaceindustries frir oss spillere fra de mørke spill-tidene vi er inne i. Det føles forferdelig å ha så mye kraft i maskinen og samtidig ha utviklingen av kvalitets-spill skje på mobiltelefon stadiet.

Hvorfor skulle det komme til denne generasjonen når neste er såpass nærme?

Lenke til kommentar

Dette er snakk om minst 5-10 år frem i tid. Da er maskinvaren potensielt så god at dette er fullt ut mulig. Bare sjå kva Rockstar har klart å presse ut av Xbox 360 og PS3 med GTA V. Tenk deg da mulighetene som Rockstar kan skape med Xbox 720, PS4 og kanskje next-next generasjons spillkonsoller.

Lenke til kommentar
Dette er snakk om minst 5-10 år frem i tid. Da er maskinvaren potensielt så god at dette er fullt ut mulig. Bare sjå kva Rockstar har klart å presse ut av Xbox 360 og PS3 med GTA V. Tenk deg da mulighetene som Rockstar kan skape med Xbox 720, PS4 og kanskje next-next generasjons spillkonsoller.

Hadde de utviklet for PC, så kunne de gjort det får 5-6 år siden

Lenke til kommentar

Hadde de utviklet for PC, så kunne de gjort det får 5-6 år siden

Og det har dei god grunn til å la være. Xbox og PS mykje billigare for folk å kjøpe siden dei koster cirka 2000kr, i forhold til ein PC som skal dra slike spel med samme ytelse som koster mellom 10-15.000kr. Da er det sjølvsagt at det lønner å utvikle hovedsaklig til konsoll.

Endret av Sovende Panda
Lenke til kommentar

Noe som beviser hvor tragisk det er. Man utvikler for en konsoll med 512mb Ram - det er ikke rart at spill gikk fra å være innovative fremstillinger av virkeligheten, til å bli et snevert korridor styrt helvette med cutscenes.

Nå er det faktisk ikke konsollene sin skyld, men utviklere som tar lettvinte løsninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...