Nilsen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Lurer du fortsatt på hva du skal kjøpe? Her er alle våre julegave-tips Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 er det sett som billig nå og gi julegaver under 1000 kr? 4 Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Sukk, enda flere sånne artikler? Jeg kommer til å kjøpe knipetak til hele familien fra bensinstasjonen på hjørnet om kvelden 23 desember i protest... Lenke til kommentar
oSolace Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jaja, venter bare på enda en til sånn "SISTE DAGEN FØR JULAFTEN! VI HJELPER DEG MED Å VELGE RIKTIG!" Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Å joda. Har brukt opp snart 10000,- på julegaver, en eller annen gang må det stoppe. Men forundrer meg ikke at jeg bruker enda mer!! Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Gjerne ikke dere syns disse anbefalingene er nyttige, selv så har jeg ikke bruk for disse, men de skriver artikler beregnet på et større publikum. Nå leser jeg ikke VG, men det kan godt være en del av artiklene kommer der. Tester gjør hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå