AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Mener ikke generelt, men en spesifikk! Jeg er jente, og har kort oppsummert ikke hatt lyst på kjæreste på lenge da forhold ikke er min greie for tiden, og liker heller ikke ONS, jeg er litt for moralsk. Har bare hatt sex med 1 eks før. Men etter at jeg lå med en fyr som var veldig erfaren og flink og passet meg veldig bra, fant jeg ut at vi kunne bli fuckbuddies. Jeg syntes det var skikkelig turn-on at han heller ikke var en forhold-person, og kunne lære meg masse. Dette funket kjempefint i et år. Jeg har absolutt ikke lyst på noe forhold med ham, men likte sex'en veldig godt. Han hadde også noen andre jenter og det var helt fint for min del. Men så virket det som han likte ei jente som han inviterte ut på masse ting. Jeg ble såra fordi han løy om at han ikke var en forhold-person, og likte ikke tanken på at jeg hadde ligget med ham mens han hadde hatt en nesten-kjæreste heller. Jeg synes sex med en som er opptatt, eller halvveis opptatt, er det mest turn-off jeg vet om, og dette VET han, så jeg ble kjempesur. Jeg har aldri pleid snakke med ham utenom sex'en hele året, men sendte ham nå masse sure meldinger, til slutt ble han kjempeirritert og sa han ikke kom til å komme tilbake og ignorerte alt jeg sa. Jeg har etterpå hørt de ikke er sammen, og angrer nå kjempemye fordi jeg er, vel, kåt, og tviler på at jeg kommer til å finne en som passet meg så bra. Isåfall må jeg teste flere og ONS er som sagt ikke min greie. Hvordan skal jeg få ham til å ombestemme seg? Er det i det hele tatt mulig? Jeg vil helst ikke skremme ham vekk med å mase nå som han har sagt han ikke er interessert lenger heller. Anonym poster: b62785d81fc3880d7c7bf1ee5341fbb7 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tror ikke noen her kan svare deg på det. Du må nesten bare spørre han. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Kanskje feil forum, burde vel vært i "samliv og relasjoner", der snakker de vel mer om hvordan man får tilbake bekjentskaper. Anonym poster: b62785d81fc3880d7c7bf1ee5341fbb7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det at du ble skuffet/sur/og kanskje sjalu når han fant noen han ville bruke mer tid på, tar jeg som et tegn på at du faktisk var følelsesmessig involvert, selv om du sier/tror/mener noe annet. Hvis han nå ikke er interessert, hva med å finne en ny? Har hørt det ikke skal være så vanskelig. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Kanskje greiere å finne en fyr på nett enn en på fylla om du vil ha en grei kosevenn. Dette er jenters marked, du kan velge en som ser bra ut og du kan jo også sørre hva slags sex de liker for å finne ut om dere matcher der. Og så kan du kanskje velge en som ikke har andre pulevenner, så slipper du å risikere at det samme skjer igjen. Til han gamle vennenn din må du jo nesten bare si at du føler ting fungerte så godt at du vil fortsette og vil han ikke så vil han ikke. Anonym poster: f6c5474af41a3d8b0ebd8b9b1239bbfe Lenke til kommentar
tNy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Nylig vært borti noe av det samme selv. Beste er nok å finne en ny Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Enten så er du ikke følelsesmessig involvert, og da bryr du deg ikke. Eller så er du følelsesmessig involvert, og derfor bryr du deg. Ting endrer seg. Når han sa at han ikke var interessert i ett forhold så betyr ikke det på livstid. Ting endrer seg, personer endrer seg og gud forby, man treffer den rette. Og plutselig er man keen på forhold allikevel. 2 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Enig med de over. Det lureste er nok rett og slett å spørre han og/eller finne deg en ny ff. Følelsene hans er ikke noe du kan kontrollere, så å få han til å ombestemme seg, som du selv sa er nok vanskelig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Takk for masse svar på tråden min! Jeg har ikke følelser for ham nei, men jeg lærte mye, kjente ham fra før og kunne snakke om alt, og slapp å øke antallet partnere før jeg har funnet "den rette" (noe som er veldig viktig for meg). Så hele opplegget i seg selv hadde jeg jo en bra følelse for. Jeg har tenkt å gjøre akkurat som dere sier ja. Si at jeg syntes det fungerte bra og hvis han ikke syntes det, finne en ny. Problemet er jo bare at grunnen til at han ikke ville mer er ikke pga jenta. Det er pga at jeg ble sur og kjefta på ham! Jeg angrer som sagt på det og har ikke tenkt å gjøre det igjen.. Og om jeg spør NÅ, så sier han jo nei uansett tipper jeg... Så kanskje vente en stund.. Anonym poster: b62785d81fc3880d7c7bf1ee5341fbb7 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fortell han at du har skjerpet deg, angret på det du sa og at du er kåt. Er han kåt nok så kommer han nok tilbake til deg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 ...og hvis ikke, så når du meg på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg