Vice Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 OT synes jeg er helt greit, selv om den kanskje strengt tatt hører inn under Humor. Men om den havner inn under "juss" el. så begynner det selvsagt å bli et problem. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Skyt meg gjerne, men hadde ikke denne tråden sin opprinnelse under juss-delen av forumet? Eller forveksler jeg denne med en annen tråd? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Haha,tidenes morsomste tråd...og begrunnelse. Kjøp neseklype,problem solved :-) Men denne tråden burde vel ligge under Humor-delen ? Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg har aldri postet i noen Juss-kategori! Frekt av deg å påstå, Hans. Du tar skammelig feil... kan sikkert hvem som helst bekrefte 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg har aldri postet i noen Juss-kategori! Frekt av deg å påstå, Hans. Du tar skammelig feil... kan sikkert hvem som helst bekrefte Ja, det må da finnes grense til frekkhet på forumet. 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Du, thomas, kan ta deg en smultring, har du ikke annet å gjøre enn å pisse i mine tråder? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Nja, som en representant for "hvem som helst" så kan jeg faktisk ikke bekrefte at denne ikke ble postet under "juss" først.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Du, thomas, kan ta deg en smultring, har du ikke annet å gjøre enn å pisse i mine tråder? Om du har problemer med at folk "tråkker" på trådene du oppretter kan du heller lage tråder med snev av kvalitet. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg