erre Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Lurte bare på hvordan man flasher en mobil? Trengs det professjonelle folk for å gjøre d? :o Har en gammel nokia 3310 som jeg tenkte jeg skulle prøve på Er de som å flashe biosen på et hk? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 på mobildata gjorde de det gratis på min gamle 8210. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du trenger rett update og ganske så dyrt utstyr for å gjøre det. Fikk lånt en sånn flash tool ei helg av en som jobber på telebutikk, Kul leke. Kan jo forandre absolutt alt. Det holder ikke med en PC-Mobil kabel for å flashe, må faktisk ha spesial utstyr. Lenke til kommentar
erre Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 ja vel, så da er det bare å stikke på elkjøp så gjør dem de for en god summ penger? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det er service så det skal være gratis. Hvilken butikk kjøpte du den i? Fordel å bare dra på nermeste Nokia verksted, ofte kortere kø og de har tid til å ta det med en gang der, gratis selvf. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 En flash kabel koster ikke mer enn en vanlig datakabel. Hvis du bestiller fra denne danske butikken kan du gjøre et kupp, siden de har et ekstremt bra tilbud akkurat nå (109kr for kabel til de fleste DCT-3 telefoner). Men hvis du skal gjøre endringer i firmwaren (skifte bilder/tekst/skrifttype/menyer etc) trenger du en vanlig datakabel i tillegg. Du finner info om hvordan du flasher i linken under. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ja det var bra tilbud må jeg si, pakken med flashkabler til Nokia 3210/3310/3330/51/61/6210/71/8210 til bare 149,00DK. Kult Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 GeeZuZz, du hoertes ut som du har peiling paa dette greiene her.. Hvilket utstyr/software er det jeg trenger for aa flashe/oppgradere firmware/ bytte language pack paa en T610 ? Samme spoersmaalet om en Nokia 6610 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Sony ericsson har jeg ikke peiling på. 6610 trenger du litt dyrere utstyr. Jeg har ikke erfaring med flashing av de nye nokiane, men du kan ta en titt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå