eivind84 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bilder fra julemarkedet i Trondheim i dag: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Her kommer noen av mine: Ghost på torget: Julemarked 1 Julemarked 2 Julemarked 3 Julemarked 4 Julemarked 5 Dromedar kaffe-chat Jule-is-lykt: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Brrr, kaldt igår, men koselig stemning i bildene deres! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Flotte kuldebilder...likte spesielt 2 og 5 hos Eivind. Od det første ditt, Helena...utrolig flott, det kan brukes til Julekort...Kaffe.bar bildet ditt ble bedre enn mitt, du hadde fått med mer i over og under-kant. (Jeg la et sett på Flickr) Endret 14. desember 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Takk for et kaldt treff i går! Jeg synes dere har fått mye ut av relativ kort fototid. Favoritt er Helenas første og kaffebarbildet. Her et mine: 1. Glitterslanger 2. RBK hilser 3. God(teri) jul! 4. Mandeltapper 5. Lysgate Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jøss, du fikk jo med deg Lys-show, Linda...det var jeg for sen til....og kjempe-fin nr. 3 med det godteri-utsnittet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Da har jeg blogget litt på "Julebyen". Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Legger ut mine jeg og Statuen av Olav Tryggvason av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Ildbøtte 1 av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Ildbøtte 2 av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Hest av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Tre med julelys av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Nordre gate av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Iskaldt vann av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Ildbøtte 3 av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Julegata av Markus Dahl-Hanssen, på Flickr Er ikke noen maksgrense på antall? Tenkte litt på det først på slutten Endret 19. desember 2012 av MarQsDH Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Er ikke noen maksgrense på antall? Tenkte litt på det først på slutten Har aldri hørt noe om det, syns heller ikke du har lagt ut for mange. Legg ut så mange bilder du har lyst til å vise frem (men hvis du bare dumper hele minnekortet inn her vil det muligens komme reaksjoner...) "Ild 3" er min favoritt Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har aldri hørt noe om det, syns heller ikke du har lagt ut for mange. Legg ut så mange bilder du har lyst til å vise frem (men hvis du bare dumper hele minnekortet inn her vil det muligens komme reaksjoner...) "Ild 3" er min favoritt Haha Ser den! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Glemte helt bildene til denne tråden, jeg. Så her er endelig mine - etter nesten en måned. Hehe. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 ja, du var jo med...Ratleto..fin stemning i de der. kom på at jeg ikke har fått ut mine fra for to måneder siden Oslo-treff, de er visst ikke redigert heller enda..og nå er det vanskelig med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå