Gå til innhold

Hodetelefoner til jul


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter et par hodetelefoner.

 

Kriterier:

-Bra bass

-Lyden skal ikke lekke

-behagelige å ha på

-sitte godt på

-se ok ut

-helst under 1000,- kr

 

 

Om dere kunne anbefalt meg noen så hadde det vært supert ettersom jeg har minimalt peiling på hva som er bra og dårlig, eneste jeg vet er at beats by dre er overpriset og koss lekker som faen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sennheiser hd595 til 999, anbefales. Men er ikke støydempet. Har beyerdynamic dt770 pro nå, vanvittig bra. http://www.prisguide...t-770-pro-17293

 

Litt over budsjett

 

Med tanke på at HD595 er åpne, og han spesifiserer at han ønsker noen som ikke lekker, er disse uegnet.

DT770 er også endel over i pris i forhold til hva han har oppgitt, spesielt om han må ha 32ohm versjonen for portabel bruk.

 

Falske DR.Dre er vel heller ikke noe å akkurat hive etter. ;)

Lenke til kommentar
Med tanke på at HD595 er åpne, og han spesifiserer at han ønsker noen som ikke lekker, er disse uegnet. DT770 er også endel over i pris i forhold til hva han har oppgitt, spesielt om han må ha 32ohm versjonen for portabel bruk. Falske DR.Dre er vel heller ikke noe å akkurat hive etter. ;)

 

Vet, derfor jeg presiserte det :p Er fortsatt en mulighet hvis det er til hjemmebruk, men siden han presiserer at de må se bra ut er det vel for å ha på bussen osv. Jeg har hatt dt770 pro på flyet til syden mange ganger. Ser at folk med beats rundt halsen og LA caps på snei ser rart på meg og tror jeg har drittheadphones. De skulle bare visst :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...