LindArt Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hei du! Her er jeg! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det var en nusselig og fin pus! Likte kompen her, og ikke minst blikkontakten. Fine duse omgivelser... ! Muligens tålt et aldri så lite kutt oppe... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Helt enig med Smort! Nydelig alt sammen Kanskje flytte signaturen til nedre kant - så glemmer man helt at bildet er satt på høykant? (Men det er stort pirk ) Endret 14. desember 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
LindArt Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Tusen takk begge 2 Jeg har kuttet bildet en det oppe allerede, men det kunne sikkert blitt kuttet mer. Å sette signaturen på høykant var en prøve, men er enig med deg at det er penere å sette den i nedre kant Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tusen takk begge 2 :)Jeg har kuttet bildet en det oppe allerede, men det kunne sikkert blitt kuttet mer.Å sette signaturen på høykant var en prøve, men er enig med deg at det er penere å sette den i nedre kant Å ha signatur rette vei i nedre kant er synsing fra min side Det er ditt bilde og ditt utrykk Jeg kan ta feil, og gjør det veldig ofte. Bare et lite innspill til å tenke på, og velge selv, selvsagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg