MegLonsern Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hei! Er en gutt som har nå holdt på med ei jente i ca 1 mnd tid. Vi har hatt det koselig! En kveld da jeg var hjemme hos henne, begynte vi å kose/kline og "Tørrpule". Det var rett og slett god stemning mellom oss! Etter den kvelden, føler jeg at hun ikke er noe interessert i å kysse etc...det blir bare klem, og stryking på armene. Jeg hadde jo håp om at etter den kosekvelden så hadde "isen sprukket" og jeg kunne ha et mer kjereste forhold til henne. Kan det være at hu vil holde litt igjen? At det kanskje gikk litt fort den ene kvelden? Hva skal jeg gjøre for å få det kysset igjen? Mvh meg Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Eller så var du ikke noe flink, så ho har droppet ut, eller ho har funnet en annen.. Kanskje ho ikke synes kjemien stemmer helt Men kjør på, neste gang så hopper du over ho. Rå kliner, spiser ho opp og se om ho er mer villig da Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Eller så var du ikke noe flink, så ho har droppet ut, eller ho har funnet en annen.. Kanskje ho ikke synes kjemien stemmer helt Men kjør på, neste gang så hopper du over ho. Rå kliner, spiser ho opp og se om ho er mer villig da haha ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå