Øystein.F. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Om Kinect støvar ned får du bruk for den no. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg føler at hver gang jeg leser noe nytt om Dead Space 3 så blir spillet mindre og mindre interessant. Skulle ønske de bare kunne laget det slik som det første spillet. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 rip dead space serien.... ds3 er så kasual nå at det lukter lut i gangene til Visceral Games. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Da er det helt klart x360 versjonen som blir verd å kjøpe ... 2 bad Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Dette spillet blir dødfødt. Og jeg håper alle som elsket forgjengerne roper høyt nok sånn at de går tilbake til den gamle modellen. Gears of war faktene vi får nå er bare for dumt. Og Kinect kommer ikke til å gjøre gleden av å spille dette noe bedre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg kan vanskelig se for meg at den uhyggelige stemningen av å være helt alene i verden i de første to spillene har noe å hente på å gaule ut kommandoer, om noe det motsatte. AtW Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 hva dei tenker med...min feil, investorer som tar denne avgjørelsen for dem Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Dumme folk. Ikke EA eller Visceral, men de som kommenterer her. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Dumme folk. Ikke EA eller Visceral, men de som kommenterer her. Veldig givende innlegg du har der, gode innspill i diskusjonen... AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Stemmekontroll i spill så langt har løftet spill opplevelsen like mye som en maur kan løfte en bil. Men Microsoft får det dem er ute etter og det er å få trykt Kinect brandingen på coveret til spillet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Veldig givende innlegg du har der, gode innspill i diskusjonen... AtW Omtrent like givende som å lese de samme sutrekommentarene fra de samme sutrespillerene gang etter gang etter gang. Dere er negative, kult. Vi vet det uten at dere trenger si det heeeele tiden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Omtrent like givende som å lese de samme sutrekommentarene fra de samme sutrespillerene gang etter gang etter gang. Dere er negative, kult. Vi vet det uten at dere trenger si det heeeele tiden. Vet ikke helt hvem du sikter til med "dere" her. Men det er ikke sånn at en diskusjon blir særlig gode bare de som har noe positivt på hjertet skal få lov til å si noe, og uansett så er vel ikke det at du synes andre innlegg ikke er givende noen grunn til å komme med innlegg som ikke gir noe? AtW Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Vet ikke helt hvem du sikter til med "dere" her. Men det er ikke sånn at en diskusjon blir særlig gode bare de som har noe positivt på hjertet skal få lov til å si noe, og uansett så er vel ikke det at du synes andre innlegg ikke er givende noen grunn til å komme med innlegg som ikke gir noe? AtW Av og til renner det bare over. Er jo ikke til å skyve under en stol at gamere har en forferdelig sutrekultur. Er jo bare å se på nylig annonserte Dark Souls 2. Allerede nå har jo folk bestemt seg for at det blir dårlig. Også har man Syndicate, et av de beste samarbeidsspillene denne generasjonen. Betyr det noe? Nei, for det bare drukner i usaklige kommentarer om at EA er ditt og datt. Og før du bruker det som argument; ja, du har selvfølgelig rett til å klage. Men det er forskjell på klaging og direkte syting. Lar Michael Pachter fortelle deg forskjellen. Si hva du vil om mannen, men der har han hvertfall hundre prosent rett. Endret 18. desember 2012 av sthusby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå