EveryNever Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ok, så jeg har lett men ikke blitt noe klokere. Type bestillingspizza fra Dolly/Peppes, hvor lenge holder den seg i kjøleskapet, bare i esken? Hvis den ble satt inn et par timer etter romtemperatur? Håper noen er klokere på oppbevaring her enn meg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Den holder seg nok i ett par dager uten å miste noe betraktelig smak, men jo lengere du lagrer den desto mere smak mister den og til slutt så blir den rett og slett vond. Jeg vil si at en slik pizza kan holde seg der en uke, men hvorfor ikke bare spise den opp i morgen eller nå? Lenke til kommentar
EveryNever Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Det var planen, men man hører så mye rart at man blir rent paranoid. Noen sier det er en bakteriebombe etter en dag, noen sier det går bra, men bare hvis den er pakket inn i plast eller folie, osv. Men takk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er ikke en bakterie bombe i det hele tatt! Jeg har spist pizza som har stått i kjøleskapet i nesten 5 dager og jeg har følt meg helt fin! Det er nok bare noe merkelig oppstyr det der 2 Lenke til kommentar
EveryNever Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Ah, tenkte kanskje det, men jeg er så lettskremt! Takk takk, nå blir det pizza til kvelds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå