omhelle Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hei, Jeg har nylig kjøpt meg en apple airport express som jeg skal koble opp mot det eksisterende telenor multimodemet som er her, jeg har ikke mulighet til å koble den til med kabel, så de skal kobles sammen trådløst. Jeg har brukt "airport verktøyet" for å sette den opp, men når jeg velger å utvide nettverket får jeg feilmelding på "utvidet nettverk" Jeg har også valg å kun koble den til uten å utvide nettverket, da får jeg internett inn til den, men da vil ikke den ikke lage et trådløst nett jeg kan koble meg til, da kun med kabel. Om det har noe å si så er telenor modemet: ZyXEL P2812 Noen som har hatt samme problemstilling før? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Er dette i det hele tatt mulig? Dersom du ikke kan kable, kan du prøve med et sett powerline fra Zyxel til AirExpress, noe slikt: http://www.komplett....aspx?sku=757260 Disse gir innil 100 Mbps hver retning, men du trenger ikke mer siden AirExp har kun 10/100-port. Da vil både AirExp og Zyxel gi trådløs tilgang. Ev. kan du sette Zyxel i bridge mode dersom du ikke trenger WiFi begge steder. Endret 13. desember 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Tror dette skal være mulig, men er ikke helt sikkert.. har vært inne på tanken med power line, så det blir vel løsningen til slutt. Må nok ha wifi begge steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå