VargAamo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er kompakt som få, men har masser av plass inni. Test: Silverstone Sugo SG09B Mini-ITX Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Får jeg plass til en h20 620 inni her mon tro? Lenke til kommentar
Varm Saus Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Skjer med weird angles og uoversiktlige bilder? Skjønner jo ingenting Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hehehe, ikke bare meg som syntes det altså Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hardwares alternative anbefaling : Lian Li PC-V650 Temjin TJ08-E Begge av dem er jo mye mye større en testeksemplaren... 1 Lenke til kommentar
haukandreas Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) er det altså fysisk umulig å få plass til Asus ROG Matrix HD 7970, eller kan man bare fjerne 120mm vifta? Endret 13. desember 2012 av haukandreas Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 er det altså fysisk umulig å få plass til Asus ROG Matrix HD 7970, eller kan man bare fjerne 120mm vifta? Hva mener du? de fikk jo stapt inn en Asus ROG Matrix HD 7970. Lenke til kommentar
haukandreas Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) er det altså fysisk umulig å få plass til Asus ROG Matrix HD 7970, eller kan man bare fjerne 120mm vifta?Hva mener du? de fikk jo stapt inn en Asus ROG Matrix HD 7970. De fikk plass, men de måtte fjerne det igjen fordi det ikke var plass til "kabinettsiden". så jeg lurte på om det var plass til å sette lukke kabinettet hvis man fjernet vifta i "kabinettsiden" Endret 13. desember 2012 av haukandreas Lenke til kommentar
haukandreas Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 er det altså fysisk umulig å få plass til Asus ROG Matrix HD 7970, eller kan man bare fjerne 120mm vifta?Hva mener du? de fikk jo stapt inn en Asus ROG Matrix HD 7970.De fikk plass, men de måtte fjerne det igjen fordi det ikke var plass til "kabinettsiden". så jeg lurte på om det var plass til å sette lukke kabinettet hvis man fjernet vifta i "kabinettsiden" unødvendig spørsmål, sry. leste teksten ordentlig nå, og så at det sto at kortet hindret vifta i å få plass, så jeg regner med at kortet får plass hvis man ikke har vifta der Lenke til kommentar
SkateChater Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Anbefaler BitFenix Prodigy hvis man skal ha mini-itx kabinett, har godt med plass til alt en måtte trenge. har selv custom vannkjøling og 690 sittende trygt inni der Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hmm. GPU Folding PC? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Anbefaler BitFenix Prodigy hvis man skal ha mini-itx kabinett, har godt med plass til alt en måtte trenge. har selv custom vannkjøling og 690 sittende trygt inni der Bitfenix Prodigy er kongekabinett og ligner veldig godt på mac pro. Og er veldig populær i hackingtosh miljøet. Men Prodigy er en smule større og støtter bare m-itx. Mens denne her støtter m-atx og er mindre eller like stor som de fleste m-itx kabinetter der ute. Jeg ser for meg: hvis man er smart, så kjøper man m-atx til sin hovedrigg, forutsatt man ikke trenger for mange ekspansjonskort. Og etter et par år når man skal oppdatere cpu+hk+ram. Så kan man sette dette i en mindre kabinett som denne Sugo SG09B, og bruke den som LAN/Stue/barnerom-PC. Lenke til kommentar
haukandreas Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 unødvendig spørsmål, sry. leste teksten ordentlig nå, og så at det sto at kortet hindret vifta i å få plass, så jeg regner med at kortet får plass hvis man ikke har vifta der Bare for å forsikre meg 100%: hvis man tar av vifta i kabinettsiden så får man plass til Asus ROG Matrix HD 7970 uten problemer? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ja, det var det eneste grunnen til at vifta sto i veien er fordi matrix-kortet er breiere enn den vanlige referansekortet. Men begge var omtrent like lange. Og den fikk de jo på. Så det må gå an og demontere vifta. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Byttet ut mitt TJ08-E til fordel for sugo SG08. Silverstone lager gode kabinetter Lenke til kommentar
SecoYage Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvorfor er tittelen 'Silverstone Sugo SG09B Mini-ITX'? Det mest spesielle med dette lille kabinettet er jo at man kan putte et mATX-hovedkort i det - ser rett og slett ikke poenget i å trykke et mITX-board inn i denne kassa. 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Hvorfor er tittelen 'Silverstone Sugo SG09B Mini-ITX'? Det mest spesielle med dette lille kabinettet er jo at man kan putte et mATX-hovedkort i det - ser rett og slett ikke poenget i å trykke et mITX-board inn i denne kassa. haha! Ja det la jeg ikke merke til før du påpekte det Endret 14. desember 2012 av Greddi Lenke til kommentar
skrim Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Shuttle XPC SZ77R5 like greit den vel spill er jo tros alt ikke alt som er verdt å tenke på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Shuttle XPC SZ77R5 like greit den vel spill er jo tros alt ikke alt som er verdt å tenke på Problemet her er vel det at den ikke bruker standard-deler. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Vannkjøling på Sugo SG-09: http://www.youtu.be/SME3BHKs-TI Jeg ville i tillegg snudd viften på toppen slik at den blir single exhaust og at alle andre vifter kjørte Luft inn i kabinettet, også radiatorviften. Jeg vurderer nok dette til min neste oppgradering men jeg må være sikker på at jeg får plass til et godt skjermkort med ikke-referanse kjøler samt lydkort. EDIT: Ser ut som dette med lydkort i tillegg ikke er noe problem. http://www.youtu.be/ABS54mUvYBw Endret 14. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå