Uer1000 Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Jeg er en 15 år gammel gutt, som er svært opptatt av klær og mote. Jeg vil si at jeg har "class" stil. Ikke soss, men jeg liker å bruke penger på klær osv. Det som likevel irriterer meg er at det er svært få på samme alder (ihvertfall i Bergen) som har en samme eller tilsvarende stil. Skulle gjerne sett at det var flere som hadde en "classy" stil. Så er det noen i Norges land i aldersgruppen 13-19 som har classy stil? Legg gjerne ved bilde av deres egen stil. Et inspirasjonsbilde Endret 13. desember 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Fikset bildet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Bildet fungerer ikke. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Det er et random bilde av en svensk artist i blå blazer. http://www.nwt.se/noje/article918287.ece Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Det er et random bilde av en svensk artist i blå blazer. http://www.nwt.se/no...ticle918287.ece Hehe, sant det. Føler likevel at det gir god inspirasjon for en "classy" stil, eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Tenkte også på jenter/kvinner med class eller soss stil, når jeg skrev denne tråden. Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Du sliter ut ordet class litt føler jeg. 13 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Er det ikke litt i overkant harry å gå rundt og si at man har en "class stil"? For all del, det er flott at du ønsker å kle deg klassisk og pent, men det å slenge om seg med harrye uttrykk vil ikke hjelpe deg. De aller fleste her inne liker å kle seg pent og deler nok også ditt syn på at folk generelt kler seg for dårlig, og det er vel også nok av folk her som er i videregående-alder. Let litt rundt på forumet, så vil du nok finne mye god informasjon :-) Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 13. desember 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Himmel og hav... 13 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Syntes at det er kult på 13 åringer jeg selv om jeg sjeldent ser 13 åringer gå slik, men drit i hva andre går i så lenge du føler deg komfortabel med klærne dine! Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Er det ikke litt i overkant harry å gå rundt og si at man har en "class stil"? For all del, det er flott at du ønsker å kle deg klassisk og pent, men det å slenge om seg med harrye uttrykk vil ikke hjelpe deg. De aller fleste her inne liker å kle seg pent og deler nok også ditt syn på at folk generelt kler seg for dårlig, og det er vel også nok av folk her som er i videregående-alder. Let litt rundt på forumet, så vil du nok finne mye god informasjon :-) Takker for informasjonen. Har nå sett meg litt rundt på forumet, og skjønner hva du mener. Kanskje jeg skal roe meg ned ved bruken av "classy" stil. Blir nok litt harry:) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Nei, nei! Jeg syntes at det er kult! 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Litt dårlig formulert av meg her. Mente at jeg skulle roe meg ned i å bruke uttrykket "classy stil". Skal nok fortsette å bruke blazer osv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Det er bra! 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2012 Blazer er for voldsomt på en gutt på 15, i hvertfall til hverdags. Dropp det, du. Skjorte og v-hals er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Hvis en blazer tilfredsstiller gutten og han føler at det er hans stil så er det ingen som kan komme å nekte han det! Det er hans stil og han føler seg vell i det. Om folk rundt han kanskje syntes at det blir litt for voldsomt så er det helt normalt for han. Da skal han bare glemme de folkene rundt seg og bare kose seg med den stilen han har! 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg takker virkelig for støtten deres! Jeg bruker ikke blazer hver eneste dag, men bruker det nok 2-3 dager i uken. Ellers bruker jeg ulike gensere med skjorter. Jeg vet det kanskje virker sært og spesielt at en gutt på 15, bruker slike klesplagg, men liker dem svært godt. Kan selvfølgelig roe ned bruken av blazer akkurat, hvis det er det beste? Men vet ikke helt hva annet jeg skal bruke, uten om ulike gensere og skjorter... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 wtf 2-3 dager i uken? Blazer? På skolen også da? Med mindre du går på en britisk privatskole er det weird. Peacoat er greit, skjorte og genser er greit, men blazer ikke. Likevel burde alt passe inn i stilen du liker. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Om du liker det skal du klart få gå i det, men enig i det mange sier, nemlig at det blir litt for mye. Gå rundt på skolen i blazer i den alderen, passer ikke helt inn. Med mindre du, som Phelge nevner, går på en britisk privatskole (eller lignende). Kan funke enkelte sammenhenger, men på skolen vil jeg tro det er litt too much. Ellers alltid fint å se folk kle seg etter egen stil. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Tar den med Blazer. Burde vel kanskje roe meg ned i bruken. Uansett takk for tipsene. Tar nok bruke blazerbruken litt mer opp igjen om et par år. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 Om noen år kommer du nok til å havne i flere anledninger hvor det er naturlig å bruke, i det minste. Når det er sagt, bare bra at du ønsker å kle deg skikkelig. Snok rundt her på forumet, så kommer du til å lære mye om kleskoder, plagg, konstruksjoner osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå