Lauen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Har kun ICE nett hjemme hos meg, og med hastighets-grense når en passerer 6 GB, bruker jeg det ikkje til gaming. Så hver helg nå i litt over en måned, har jeg reist til en venn, og så blir det mini-LAN. anywho: Når jeg da frakter PC-en, som fort gjort tar litt over en time, så kommer jeg fram, setter opp PC-en, og slår den på. Men da må jeg resette BIOS hver gang, det kommer opp Overclocking Failed. Har faktisk overclocket CPU, men bruker bare OC Tune i BIOSen, så blir det fort gjort. Dette er litt irriterende, så lurer på om noen har en løsning? Specs: hovedkort: Asus Sabertooth 990FX R2 cpu: AMD Athlon x4, standard clock: 2.8GHz, overclock: 3.41 GHz. RAM: Crucial BallistiX Elite 1600MHz, grunnet dårlig minnekontroller i CPU, er denne satt til 1333MHz, og så OC til 1599. Skjermkort: ASUS GTX660Ti DCUII (ikkje TOP) bruker også et ASUS Xonar D2X, og har Samsung 830 256 GB, og to Seagate Barracuda 2TB. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Tipper at batteriet på HK er tomt. Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Tipper at batteriet på HK er tomt. Kjøpte det for to måneder siden, kan da ikkje ha gått tomt så fort? og hvis jeg bare tar ut strømmen i ca en halvtime, går det ikke galt. Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 BIOS oppdatering løste nesten problemet, skjer sjeldent nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå