Carlbassen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hei, Min mobil er da knust. Jeg har ikke noe forklaring på hvordan dette har skjedd. Det er det innerste glasset, og ikke det ytre(jeg kjenner ikke noe knust glass når jeg tar over touchen). Det er en Samsung Galaxy S2 kjøpt av telenor. (3 mnd igjen på abonnoment). Noen som har erfaringer fra dette? Er fortsatt bundet til telenor i 3 mnd og mobilen er under et år gammel. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hva er det egentlig du spør om? Ja, samboeren min knuste glasset på sin Galaxy S2 for noen dage siden. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Men om du lurer på om dette er noe som kan la seg fikse, så ja. Man kan bytte glasset selv. Tror det billigste jeg har sett er 600-700 kr på Ebay for ny skjerm. Det er heller ikke veldig vanskelig å bytte glasset om du bruker en god guide på Youtube. Ellers har Samsung egne verksteder som bytter skjermen på telefoner som er under ett år gamle. Tror de tar 700 kr samlet for dette. Lenke til kommentar
Carlbassen Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Det jeg hovedsaklig lurte på, hvem bytter skjermen for den billigste prisen! Er egentlig ganske uaktuelt å bytte dette selv, mtp på at man trenger en rekke utstyr. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 En rekke utstyr? Du trenger et lite skrujern og en flat plastbrikke som følger med skjermen. Lenke til kommentar
Carlbassen Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Jau. Trenger heatmachine(funker sikkert med hårføner), skrujern og selvfølgelig må jeg kjøpe glasset. Glasset er vel også dyrere enn de 700,-. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du kan høre med denne butikken. Samsung har sikkert også andre verksteder som kan bytte skjerm. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jau. Trenger heatmachine(funker sikkert med hårføner), skrujern og selvfølgelig må jeg kjøpe glasset. Glasset er vel også dyrere enn de 700,-. Rundt 600 kr for alt du trenger inkludert frakt fra utlandet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det er forresten med bakdel og pålimt LCD-skjerm. Alt du trenger å gjøre er å flytte over hovedkortet og noen småting fra den gamle telefonen. Trenger ikke å bruke varme for å ta av den gamle skjermen og lime på ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå