wirrumsen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 I går oppdaterte jeg omsider min iphone 4 til iOS 6. Hadde ikke så altfor store forventninger egentlig, men forventet jeg skulle se noen positive forandringer. Så langt sitter jeg med mest irritasjon. - Hvor er muligheten for egne temaer på OS'et? Forrige versjon av iOS har ei heller hatt særlig muligheter for i det minste bittelitt personlig preg på iphone, men nå kan jeg bytte bakgrunnsbilde. That's it. Eller har de skjult den meget godt? Jeg HATER den matt-blå fargen på statuslinjen på blant annet mail og meldings-bildene, og den enda lysere blåfargen på skriften. Ja, det er sikkert bare en bagatell, men irriterer meg likevel. Svart bakgrunn og hvit skrift er hva jeg vil ha der. Hvorfor kan jeg ikke få bytte fargetema? - Hvorfor må jeg låse opp mobilen med slider og kode for å lukke en "samtale" når den jeg ringer gir meg opptattsignal? Bug, og irriterende er den siden de jeg ringer dessverre ofte er opptatt i andre samtaler. - Jeg har tilgang på trådløst nett på kontoret og de fleste møterom rundt om på bruket her. Det har aldri vært noe problem å koble seg til dette med mobilen tidligere, eller laptop'en eller hva som helst. Nå krever min iphone tydeligvis mye sterkere signal for å klare å finne nettverket. Noen andre som opplever dårligere trådløsytelse med iOS 6? - iphone'n har også blitt meget fintfølende (og ikke fullt så fintfølende) på hjem-knappen. Av og til reagerer den ikke på trykk, andre ganger nekter den å anerkjenne dobbeltrykk. Det virker dog å være mer hardwarerelatert, men pussig at det problemet nå dukker opp etter at jeg installerte iOS 6. - Den nye Maps-løsningen til Apple er ellers som komi-timen. Hvor ble det av jernbana? Imponert over at de sågar har lagt til en egen togstasjon på Sandsværmoen ved Håvet... Enda godt Google Maps kom ut i dag. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 I går oppdaterte jeg omsider min iphone 4 til iOS 6. Hadde ikke så altfor store forventninger egentlig, men forventet jeg skulle se noen positive forandringer. Så langt sitter jeg med mest irritasjon. - Hvor er muligheten for egne temaer på OS'et? Forrige versjon av iOS har ei heller hatt særlig muligheter for i det minste bittelitt personlig preg på iphone, men nå kan jeg bytte bakgrunnsbilde. That's it. Eller har de skjult den meget godt? Jeg HATER den matt-blå fargen på statuslinjen på blant annet mail og meldings-bildene, og den enda lysere blåfargen på skriften. Ja, det er sikkert bare en bagatell, men irriterer meg likevel. Svart bakgrunn og hvit skrift er hva jeg vil ha der. Hvorfor kan jeg ikke få bytte fargetema? sånn jeg skjønte det i starten, så var det noe du mener du kunne før, men ikke nå. hva er det? og det med lyseblå statusbar syntes jeg selv er litt kult, men jeg skjønner at noen ikke liker det, man burde kunne velge farge. da jeg selv oppdaterte iphone 4 til ios 6 så kan jeg ikke huske å ha opplevd den så veldig annerledes, kan ha noe å gjøre med at jeg ikke hadde den i en dag en gang før jeg oppdaterte, men den fant nettet på skolen uten problem. Jeg merket aldri at den ikke fant noe nett som den burde finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå