arnakke1947 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg benyttet meg av kr 250,- tilbudet og oppgraderte 'direkte' fra win XP til win 8 Pro. Jeg lastet ikke opgraderingen ned til media, som jeg senere har funnet ut jeg kunne ha gjort. Er det noen måte å fortsatt redde en installeringsutgave til DVD, eller har jeg forpasset sjansen? På forhånd takk. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kan du ikke bare brenne den ut på DVD da? Lenke til kommentar
arnakke1947 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Kan du ikke bare brenne den ut på DVD da? Takk, Hvis jeg visste hvor 'den' = Win 8 oppgraderingen lå..... setter pris på hjelp videre. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Du lastet den ned via nettleser? CTRL+J viser nedlastede filer i noen nettlesere. Hvis ikke finnes det sikkert en "view downloads" knapp. Imgburn er et greit program til å brenne .iso filmer med. Lenke til kommentar
arnakke1947 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Takk, det var nytt, dvs det tenkte jeg jo ikke på.... 1000 takk :-) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Alternativt, dersom du ikke finner igjen ISO-filen: "When you purchased Windows 8 an email with the download link and purchase details was sent to your email address that you used to purchase/register your product, you can just access that email and use the download link in it to re-download it on your computer." Lenke til kommentar
arnakke1947 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Alternativt, dersom du ikke finner igjen ISO-filen: "When you purchased Windows 8 an email with the download link and purchase details was sent to your email address that you used to purchase/register your product, you can just access that email and use the download link in it to re-download it on your computer." Takk til deg også....da er jeg helgart og håper andre også har gagn av disse svarene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå