petterpann Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Spørsmålet mitt er om man bli avhengig av Red Bull eller koffein i noe grad? Jeg begynte å drikke Red Bull når jeg oppdaget at de hadde en variant uten vanlig sukker. Da drakk jeg alltid 1-2 i forbindelse med treningsøkter, og er nå oppe i 3-4 bokser om dagen. Jeg drikker aldri under to bokser daglig. Om humøret ikke er på topp, er trøtt, eller har svak hodepine, så går det som regel bort ved å drikke dette. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg får hodepine etter 3-4 dager uten kaffe, så det er nok mulig ja. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Koffein er vanedannende, men om det er bevist at man får fysisk abstinens er jeg ikke sikker på. Jeg drikker i alle fall både kaffe daglig og Red Bull en gang i blant, men kan ikke si jeg merker noen fysiske symptomer på at jeg ikke har fått dosen min. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Koffein gir deg falsk energi du egentlig ikke har og det sliter mye på kroppen. De fleste får for lite næringsstoffer i seg og gjør for mye og kompenserer med stimulanter. Det som er mer rett å gjøre er å spise bra mat, sette av tid til nok hvile og å unngå å gå fast på stimulanter. Når en maskin begynner å lage ulyder og blir varm er som regel bedre å vedlikeholde den enn å skru opp gassen for å beholde ytelsen. Da sliter du den bare ut fortere og du må gjøre en dyr reparasjon. En sånn reparasjon har du ikke alltid mulighet til å gjøre med menneskroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå