Gå til innhold

gtx 680 til videoredigering og 3D animasjon


killertomato

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en ny gpu til bruk med diverse Adobe programmer (Premiere Pro, After Effects og Photoshop), Maya, Davinci Resolve og Nuke. Jeg spiller en sjelden gang innimellom, så dette er ikke så prioritert. Jeg har ingen planer om å hoste opp penger for å kjøpe meg et Quadro 6000 kort og vurderer dermed å kjøpe et gtx 680. Jeg har sett litt på gtx 680 windforce 3 . Er det noen som har noe erfaring med dette kortet med noen av programmene over, eller har noen synspunkter på hvordan det vil fungere? Eventuelt noen andre kort som er bedre uten at jeg må rane banken?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

GTX 680 kan fint kjøre alle adobe-programmene og fungerer helt sikkert bra også til 3d-animasjon. Etter hva jeg har lest skal windforce 3x-kjøleren være veldig bra og gi mye ytelse for pengene. Etter egen erfaring kan jeg imidlertid anbefale asus sin versjon, med directcu-kjøleren. Den er veldig stillegående, har kvalitetskomponenter og holder kortet veldig kjølig. Denne åpner også får ganske heavy overklokk, om du er interessert i det :)

Samtidig vil nok et gtx 670 gi deg mest ytelse for pengene, og sannsynligvis også tilstrekkelig ytelse til det du skal bruke den til. Så har du et begrenset budsjett kan dette være et bedre valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...