merterje Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hei, jeg har lastet ned uTorrent, og skal prøve å streame musikk på nettet, men detaljert vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem. Det er vel mulig å få lastet ned musikk fra bl.a. YouTube, som jeg videre kan brenne på CD? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) µTorrent brukes til å laste ned torrents men du kan streame innhold mens du laster ned. Skal du laste ned musikk fra YouTube kan du bruke dette scriptet. Har du Firefox trenger du denne addonen først. Enkleste er vel å kjøpe Spotify Premium eller bruke en lignende tjeneste though. Endret 13. desember 2012 av eleNerf Lenke til kommentar
merterje Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 µTorrent brukes til å laste ned torrents men du kan streame innhold mens du laster ned. Skal du laste ned musikk fra YouTube kan du bruke dette scriptet. Har du Firefox trenger du denne addonen først. Enkleste er vel å kjøpe Spotify Premium eller bruke en lignende tjeneste though. Hei, jeg har lastet ned app Greasemonkey, og Free YouTube download. Lurer på om jeg er på rett spor nå, nå det gjelder laste ned musikken fra YouTube ? Noen tips videre har vært kjærkommet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Er bare å gå på en YT film det så er det en "download" knapp under filmen sidenav like/dislike knappene. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) pussig på min YouTube så finner jeg ingen Download-knapp, heller ikke under liker/liker ikke ? OBS...... fant den, hadde glemt å slå på Greasemoney ! Endret 13. desember 2012 av merterje Lenke til kommentar
merterje Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 eleNerf du vet kanskje hvordan det gjøres med nedlasting fra Wimp og Spotify også, det er med betaling da, men etter det jeg skjønner er det slik at det lastes ned på MP3-spiller, mens jeg vil ha det på CD. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Last ned musikk fra torrentsider i steden så får du bedre kvalitet og mindre styr. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 ja, men det er bare det at jeg har visse problemer hvordan jeg skal bruke uTorrent, men skal se om jeg finne noe Help på nettet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvilke problemer? Det er bare å gå på en torrentside og enten laste ned torrentfila som du åpner i µTorrent eller trykke på magnet linken så åpner torrenten seg i programmet. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Hvilke problemer? Det er bare å gå på en torrentside og enten laste ned torrentfila som du åpner i µTorrent eller trykke på magnet linken så åpner torrenten seg i programmet. Ja, men jeg trykker "fil" og "legg til" i torrent, og da åpner det seg filmklipp jeg har på maskinen, men når jeg trykker på det aktuelle filmklipp, kommer det beskjed "is not valid bencoding" Endret 15. desember 2012 av merterje Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 .... skal du ikke laste ned da? :green: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå