Øystein.F. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Julemoro for dei som ikkje kan fordra utfordring. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 eit spel utan utfordringar, da hair man høyrt det også. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg blir overrasket hver gang jeg besøker denne siden. Ingen utfording, er det VIRKELIG noe nytt? Du har mer eller mindre ingen ordentlige utfordringer i spill som er laget for ungdommer og voksne, så blir du overrasket når der ikke er utfordringer i spill for barn? Dette er der spill er på vei. 1 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Eg har vel strengt tatt ikkje sagt noko om å vere overraska, men om du heller vil eg skal skrive anmeldingar utan å fortelje om det dei negative askepta, så er det notert. 3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 "Det eg ikkje forstår er kvifor dette spelet er laga så latterleg enkelt." Dette slår meg som om du vart overrasket. For all del, skriv så mye negativt du vil. Spillbransjen trenger å få høre at vi ikke liker å bli behandlet som unger og unger blir behandlet som nyfødde. Men i manges syn er jeg kanskje en gammeldags person siden jeg vokste opp med spill der jeg måtte tenke og hadde ordentlige utfordringer. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 "Det eg ikkje forstår er kvifor dette spelet er laga så latterleg enkelt." Dette slår meg som om du vart overrasket. For all del, skriv så mye negativt du vil. Spillbransjen trenger å få høre at vi ikke liker å bli behandlet som unger og unger blir behandlet som nyfødde. Men i manges syn er jeg kanskje en gammeldags person siden jeg vokste opp med spill der jeg måtte tenke og hadde ordentlige utfordringer. Å ikkje forstå og å bli overraska er to vidt forskjellige ting, og eg var på ingen måte overraska. Men det plaga meg kor lett spelet var. Og det med å vakse opp med spel som hadde skikkelege utfordringar er nøyaktig det eg meiner når eg seier ungar fortener betre enn dette, og at eg klarte meg fint med utfordrande spel i mine barneår Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 nynorsk folk har 'vanskar' med å forstå bokmål... så er bare å gi opp denne diskusjonen Stormwolf. det blir som å snakke til en vegg... Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) nynorsk folk har 'vanskar' med å forstå bokmål... så er bare å gi opp denne diskusjonen Stormwolf. det blir som å snakke til en vegg... E Sunnmøring sjøl ej, so ej må sei mej sterkt uenig i at det e vanskelig å forstå Bokmål Endret 14. desember 2012 av Stormwolf Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 nynorsk folk har 'vanskar' med å forstå bokmål... så er bare å gi opp denne diskusjonen Stormwolf. det blir som å snakke til en vegg...E Sunnmøring sjøl ej, so ej må sei mej sterkt uenig i at det e vanskelig å forstå Bokmål LOL Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 kvisles gjenng det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå