sevs Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Hei igjen Er det noen som har peiling på om det er vanskelig å bytte skjerm på telefoner? Har en støvete Sony Ericsson W810i, en knust Aino, og en knust Vivaz Pro. Aino er kapasitiv, Vivaz Pro er resistiv. W810i har ikke touch. Endret 13. desember 2012 av sevs Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Om du får tak i glass er det ikke så vanskelig. Da fjerner du kun det gamle ved å bruke varmepistol (slik man bruker for å fjerne limet når man skal fjerne tapet). Bruk den forsiktig mens du vipper av glasset. Så skraper du vekk gammelt lim og setter på det nye glasset. Lett som en plett om du får tak i glass med klister. Det å få tak i glasset som er det største problemet her Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Om du får tak i glass er det ikke så vanskelig. Da fjerner du kun det gamle ved å bruke varmepistol (slik man bruker for å fjerne limet når man skal fjerne tapet). Bruk den forsiktig mens du vipper av glasset. Så skraper du vekk gammelt lim og setter på det nye glasset. Lett som en plett om du får tak i glass med klister. Det å få tak i glasset som er det største problemet her Ok, så det er så lett Går det an å skjære ut glass? Ut av en større glassplate, liksom? Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Aldri prøvd det selv. Men har du peiling på slikt å vil ha et lite prosjekt, så er det vell bare å prøve? Finnes jo verktøy for å kutte i glass. Men hvor lett det er å måle opp riktig osv er jeg ikke sikker på. Ser for meg at glasset kanskje ikke er helt rett? Litt buet eller litt avrunnede hjørner? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Aldri prøvd det selv. Men har du peiling på slikt å vil ha et lite prosjekt, så er det vell bare å prøve? Finnes jo verktøy for å kutte i glass. Men hvor lett det er å måle opp riktig osv er jeg ikke sikker på. Ser for meg at glasset kanskje ikke er helt rett? Litt buet eller litt avrunnede hjørner? Hadde vært gøy å prøve Glassene mine er faktisk helt firkantet, utenom på w810. Men si meg, hvorfor blir det ikke brukt plexiglass eller noe, på ikke-touch? Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hehe Kjør på! Det spørsmål der aner jeg ikke svaret på Beklager. Får oppdatere denne tråden om du gjør det Gøy å høre om du fikk til å kutte ut glass osv selv Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Men si meg, hvorfor blir det ikke brukt plexiglass eller noe, på ikke-touch? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) men faen da, får ikke skrevet noen ting! Edit: Virker som nettleseren på telefonen er litt treig i kveld... Jeg skulle egentlig skrive at jeg får se om jeg gidder.. Endret 16. desember 2012 av sevs Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hehe Mye arbeid for en god gammel w810 hehe Hadde en slik selv i fler år. Synd den gikk i stykker. Hadde sikkert hatt den ennå hvis ikke Kjøper aldri telefoner om ikke jeg MÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå