Aetius Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hva slags fotoutstyr ønsker vi som jobber i Akam oss til jul? Her er redaksjonens fotoønskeliste Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ser at mesteparten i redaksjonen ønske seg en Canon 1Dx, siden jeg også tror på julenissen så ønsker jeg meg Canon EF 200-400 f/4L IS 1.4x til jul Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Litt hard på Canon / Leica svakt med Nikon, ikke bra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Jeg vet hva som står på ønskelisten min: Uansett pris: Leica S med et passe utvalg av optikk. Kanskje innefor rekkevidde: Canon 6D, Nikon D600 eller Panasonic GH3 med noe god optikk. Realistisk: Panasonic 45-150mm f/4-5.6 edit: Glemte at det heter Leica S nå ... Endret 13. desember 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kjære julenissen: Kan du vennligst kun lese første del av min ønskeliste? Det ville vært storveis. På forhånd takk. Ser at mesteparten i redaksjonen ønske seg en Canon 1Dx, siden jeg også tror på julenissen så ønsker jeg meg Canon EF 200-400 f/4L IS 1.4x til jul Jeg tenkte også på den, men så fant jeg ut at de antageligvis ikke klarer å få den ferdig til 24. desember (dessverre). :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvis lønna for desember blir høy nok er jeg nesten fristet til D800E fra Julenissen. Julenissen er dog fullstendig klar over at det er fullstendig bortkastet, da jeg ikke har tatt bilder på rundt halvannen mnd. ....Men ingenting er vel kjekkere enn nytt utstyr ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Øverst på min ønskeliste står et Olympus EM5 med tilhørende optikk. Men det er urealistisk. Mer realistisk kunne en trådløs blitsutløser eller en rimelig lysmåler. En TLR hadde også vært gøy å leke med. Lenke til kommentar
Kenneth Gjesdal Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 "Her er redaksjonens Canonønskeliste" Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 "Her er redaksjonens Canonønskeliste" Det er faktisk helt tilfeldig at mesteparten av redaksjonen bruker Canon. Vi spør ikke om hvilket system de bruker før vi knytter til oss skribenter, jeg lover! (Da ville jeg heller tatt grep mht Mac enn å legge føringer på kamerasystem...) 2 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (Da ville jeg heller tatt grep mht Mac enn å legge føringer på kamerasystem...) ØY!!!! Jeg vurderte å slenge inn en iMac også, men kom på det litt for seint. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (Da ville jeg heller tatt grep mht Mac enn å legge føringer på kamerasystem...) Regner med forbud mot Mac da. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Regner med forbud mot Mac da. Ja, jeg vurderer dagsbøter og buksevann. 4 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg tenkte også på den, men så fant jeg ut at de antageligvis ikke klarer å få den ferdig til 24. desember (dessverre). :/ Vel, jeg tror på julenissen og da kommer den 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (Da ville jeg heller tatt grep mht Mac enn å legge føringer på kamerasystem...) Er jo ikke Macen sin feil at du ikke kan ta i mot vedlegg på en normal måte! 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Godt jeg bare er nisse og ikke julenisse, makan til storfornøyde unger Jeg ønsker meg bare prima fotovær og en gratis tjener til å bære alt utstyret mitt, gjerne en polakk, jeg er ikke særlig kresen men det er fordel hvis han kan banne på et språk jeg ikke forstår slik at ørene mine ikke blir forurenset. Tor Helårsnisse Lenke til kommentar
SimenZhor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg hadde kjøpt meg en robust, motorisert, kamera-dolly med masse ekstrautstyr om jeg vant i lotto. Samtidig ville jeg ha oppgradert til et lyssterkt vidvinkelobjektiv og et heftig fullformatshus. Så skulle jeg ha benyttet mange timer ute i skog og mark for å kombinere astrofotografi og time-lapse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg