Populært innlegg Skribenten_ Skrevet 13. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Før var det hipt å ha iphone. Du var en tekno freak som viste hva du dreiv med, og hadde god blikk i det nyeste av mobilteknologi. Du var kul og trendy og ikke minst stolt! Men da jeg var på julebord her for leden, satt jeg sammen med gutta.. I det vi skulle knipse bilder dro alle frem hver sin android mobil. Og der satt jeg med min hvite iphone... lengre nede i bordet satt det to jenter. Dem hadde begge to hvite iphone. Hun ene hadde sånn glitter deksel på. Det var første gang jeg faktisk var flau over å ha en iphone. Jeg fikk imidlertid prøve en av guttas Samsung og forstod at dette var avanserte saker, og hang virkelig ikke med. jeg var blitt så vant til den enkle brukervennlige iphone, at jeg rett og slett har mistet deler av min teknologiske instinkt. Eller skal vi kalle jente vennlige.. Jeg merker nå at det er de kule gutta som bruker android. De som kan teknologi og som vet hva dem vil ha. Også godt voksne folk bruker iphone har jeg lagt merke til. Derfor har jeg tenkt å kjøpe en iphone 4 til muttern, fordi jeg veit hun ikke kommer til å skjønne en dritt av android. Endret 13. desember 2012 av janern21 17 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Har ikke iPhone alltid vært hipstertrendy eller noe fanboys kjøper hvert år? Den første iPhone var revolusjonerende men etter det har iOS hengt etter. Greit nok OS for de som ikke har peiling på teknologi men Android er ikke så vanskelig som du skal ha det til. Kjøp en Android tlf til din mor som Samsung Galaxy S3 og hun kommer til å bli mer fornøyd Eventuelt kjøp den til deg selv og gi hun din iPhone. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 I mine kretser så blir du ærlig talt gjort litt narr av hvis du har en iPhone. Den er for, hva skal man si, litt enklere teknologiske sjeler. Det går ikke bare på overfladiskhet, men også dypere teknologi-filosofiske spørsmål som f.eks. åpen vs. lukket platform. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 I min klasse er det noen som har iPhone, og det er de som altid får noen køddekomentarer, som "du har ikke stemmerett siden du har iPhone" når vi diskuterer elleno, men bare siden vi kjennerhverandre godt vi sier sånn... Jeg har aldri hatt iPhone så kan ikke si om de er mindre komplisert, er nok mere med hva man er vandt med. Jeg bruker android og er fornøyd (: iPhone er jo veldig overprisa da, men det ser du selv, tror mora de skjønner andre mobiler også, handler bare med å bli vant med dem Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, det er det absolutt ikke. 3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, det er det absolutt ikke. Bare fordi du er gutt og bruker iphone eller? Har du noen grunn til å hevde det, eller bare er det sånn for deg? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bare fordi du er gutt og bruker iphone eller? Har du noen grunn til å hevde det, eller bare er det sånn for deg? Har du en grunn for at iPhone at er en jentetelefon? Jeg svarte bare på spørsmålet, var ikke et svar til ditt innlegg. Jeg ser iPhone blir brukt av begge kjønn, jeg har ikke en selv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Har du en grunn for at iPhone at er en jentetelefon? Jeg svarte bare på spørsmålet, var ikke et svar til ditt innlegg.Jeg ser iPhone blir brukt av begge kjønn, jeg har ikke en selv. Ikke ren jentetelefon, men det går litt den veien jo. Nei tok det ikke som et svar på mitt inlegg, men du komenterte med noe som ikke hjalp TS noe særlig. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg skal skaffe meg en IPhone og stakkars dem som våger å fornærme meg med at det er et jentevalg 1 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Har verden virkelig blitt så fucked, at det å eie en iphone er å bli sett ned på, eller at det er kun jenter og sosseguttene som bruker de? Hva FAEN skjer med folk som henger ut andre, pågrunn av hva slags mobil du har, enten det er iphone, samsung eller htc?!! 7 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ikke ren jentetelefon, men det går litt den veien jo. Nei tok det ikke som et svar på mitt inlegg, men du komenterte med noe som ikke hjalp TS noe særlig. Vel det er jo et artig spørsmål. Hvordan går det den veien? I din vennekrets?TS, hvis du blir sett ned på, så bør du kanskje få nye venner. Hvis ikke, ikke tenk over det. Hvem bryr seg om hva slags telefon folk har... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 I min klasse er det 15 elever 11 av dem har IPhone. Jeg er ikke en av de, kan umulig være noe gøy å ha det samme som alle andre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Greit nok OS for de som ikke har peiling på teknologi men Android er ikke så vanskelig som du skal ha det til. Hvordan kan du påstå at iOS er et OS for de som ikke har peiling på teknologi? Færre muligheter til å sette opp og stille inn OS-et etter dine egne ønsker og behov betyr ikke at det kun er brukbart for de «teknologisk dumme». Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Vel det er jo et artig spørsmål. Hvordan går det den veien? I din vennekrets? Ikke bare i min vennekrets. Jeg ser stadig flere jenter kjøpe iPhone en gutter. Hvordan det går den veien ser man om man ser på hvor mange jenter som har iPhone i forhold til gutter. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvordan kan du påstå at iOS er et OS for de som ikke har peiling på teknologi? Færre muligheter til å sette opp og stille inn OS-et etter dine egne ønsker og behov betyr ikke at det kun er brukbart for de «teknologisk dumme». Hvor skrev jeg at det er kun for teknologiske noobs? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) I min klasse er det 15 elever 11 av dem har IPhone. Jeg er ikke en av de, kan umulig være noe gøy å ha det samme som alle andre Du burde kanskje nevne hvilket kjønn som har de mobilene. Siden nå sier du bare at det er populært i din klasse. Men om du sier eks 6 gutter og 5 jenter elleno, sier jo det litt mere om det er gutte eller jente telefon. Endret 13. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Populært innlegg toreae Skrevet 13. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2012 IPhone har altid vært jentetelefon. 13 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Inntrykket mitt og de fleste andre sitt er at det er en typisk "tyggegummi platinablond" mobil. Fjortisjentene har alle iphones, og folk som driter i det har iphones. Men det kan jo være feil. kognitiv ressonans, osv. Kjøp bestemoren din en windows phone, det blir nok en billigere og like grei/greiere opplevelse vil jeg tro. 5 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er det mange av dere her i tråden som lar ting som om det er en «gutte- eller jentetelefon» og hvor populær/vanlig den er avgjøre hvilken mobiltelefon dere kjøper? Ikke ment spydig eller negativt på noen måte, bare et spørsmål. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg valen Skrevet 14. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2012 den er kanskje ikke en mobil for jenter men den er hvertfall ikke en mobil for mannfolk 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg