Gintoki Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hey. er det noen mulighet for meg å få til en fungerende måte å dele bluray spilleren på laptopen min til den stasjonære på hjemmenettet? For har prøvd å dele bd romen via lokalnett, og så lage en mappesnarvei til spilleren på min datamaskin på den stasjonære, men får bare errår når jeg skal åpne den i powerdvd 12.. Åssen kan jeg få dette til å funke? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 PowerDVD har mange sikkerhetsfeatures. Prøv med en CD og se om du får spilt av med VLC, WMP e.l. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg trenger ikke en cd, da det er en bluray film på bd plate jeg skal dele. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg trenger ikke en cd, da det er en bluray film på bd plate jeg skal dele. Om det virker med CD, så vet du at sharingen fungerer. Prøv så med DVD og VLC. Hvis dette virker, så vet du at delingen virker nok en gang. Det kan være det er PowerDVD som er problemet her. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg vet at en deling vil funke med en cd/dvd, men ikke med bluray pga en slags drm/sperre som ikke lar meg dele slikt over hjemmenettet. Vet du om en måte å komme rundt dette på? Altså lage en "virtuel" bd-rom fra en til en annen pc slik at powerdvd vil tru at den er lokal? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 MakeMKV kan brukes til å kopiere delene du ønsker til HDD. Den fjerner også DRM. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Gjør jo det, men jeg vil ha full film kvalitet uten å måtte ta filmen over på pcen. Endret 13. desember 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå