Rainy Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Er på jakt etter en dockingstasjon med mulighet for å benytte aux og batteri. Den bør være grei å flytte fra rom til rom og ta med ut i Hagen på varmere dager. Lydkvalitet er viktig, men prisen bør ikke overstige disse.. Har sett litt på Harman Kardon Go+Play II og Bose Soundlink. Er det noen som har innspill her? Være seg i forhold til disse to eller andre alternativer. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Du sier ingenting om telefon. Selv har jeg en Logitech S715 og er veldig fornøyd med denne. Brukte den på stranda i Spania i sommer og den overdøvde bølgeskvulp og vindsus der. Den har ikke-erstattbart oppladbart batteri, iPhone dock og AUX-inngang. -C- Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg har en Samsung nå, men skal over på iPhone Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Min sønn har en android telefon og en ipig som har god lyd. Den er liten, har docking og god lyd. Forøvrig kjøpte jeg en bluetooth mottaker på ebay til 50 kr i kalendergave. Slik at han nå slipper å bruke aux kabel for å spille musikk. Anbefales husk at iPhone 5 har fått ny port, sjekk at dockingen passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå