Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fyr som blir forbanna når jeg snakker med en jente.

Anbefalte innlegg

Får holde det kort: Er en gutt/mann som blir skikkelig sur når jeg snakker med en jente/kvinne, da i en vennskapelig tone. Ført sa han at han ikke vil at jeg skal gjøre det. Så spurte jeg om han likte henne, da sa han at de bare er venner. Tenkte ikke noe særlig mer over det, så skjedde det samme igjen. Da sa han at vi er venner (han og meg) så han vil la det gå for denne gang, men at jeg ikke burde tøye tålmodigheten hans. Så skjedde det samme vel 1 eller 2 ganger til. Og jeg flørter ikke med henne eller noe sånt, og de er ikke kjærester så jeg ser egentlig ikke hva jeg gjør feil.

Men idag så ble han også forbanna, da foran henne også.. Det var nesten som at han prøvde å yppe seg eller noe lignende, pluss at han også sa (da jeg sa at jeg ikke skjønte hva han snakket om) han: "du og [jentas navn] vet utmerket godt hva jeg snakker om". Er nesten sånn at jeg ikke kan snakke med henne hvis han er i nærheten, noe som er synd siden jeg synes det er morsomt å snakke med henne, og at han er hyggelig -når han ikke er så sjalu.

Hvordan burde jeg gå frem med dette? Hva burde jeg si? Hvorfor oppfører han seg sånn? Har til og med sagt at jeg liker en annen jente til ham og at jeg ikke prøver meg på henne -den "aktuelle" kvinnen i denne tråden- idet hele tatt.. Anonym poster: 61b6ac56683c6747f43d3bade0a2ee60

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen? Med mindre de er kjærester/holder på eller noe, har vel ikke han fyren en dritt han skulle sagt. Selv hadde jeg blitt driit irritert, han har vel ikke noe med om du snakker med henne. Så drit i han og snakk i vei!

BTW: Spør heller hun jenta om hun aner hvorfor han oppfører seg sånn

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gi han en kjapp venstre jabb, så venter du ett par sek for å se annsiktsutrykket hans når han forstår hva skjer og akkurat når han gir deg sint-øynene så skaller du han ned.

100% succes rate ;)

Edit:

Husk og gi han noen saftige spark i levra med en gang han treffer bakken, så du vet han ikke bare kan reise seg opp og komme etter deg bakfra når du er på vei bort.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Hva faen? Med mindre de er kjærester/holder på eller noe, har vel ikke han fyren en dritt han skulle sagt. Selv hadde jeg blitt driit irritert, han har vel ikke noe med om du snakker med henne. Så drit i han og snakk i vei!

BTW: Spør heller hun jenta om hun aner hvorfor han oppfører seg sånn

Ja tenkte på å spørre hun jenta hva som skjedde da han sa at jeg og henne vet hva han snakker om. Da hadde jeg for å være ærlig glemt alt som hadde skjedd og sa fleipende at jeg ikke ville la noen slå henne (er jo selvfølgelig seriøs, ville ha beskyttet henne hvis noen ville banke henne) da en tulla med at han skal skulle "bitch slappe" henne. Nei han har ikke noe han skulle sagt, neste gang det skjer så får jeg rett og slett spørre henne hvorfor han sier de tingene der..

Til og med da jeg psurte om han liker henne så sa han bare at de var venner, men tviler på at det er tilfellet siden han er så opptatt av å ha henne for seg selv.

Høres ut som om han lider av LMS? (Little Man Syndrome)

Prøver vel å virke som en alfa foran henne.

Hmm ja det kan faktisk hende, at han prøver å tøffe seg foran henne?

snip

Nei det ville ikke løst noe.

Han er nok "hemmelig" forelska i henne, men tør ikke å innrømme det. Innen sjekking kalles dette for "orbiter"

Ja er nok mest sannsynlig det, men det virker som at han prøver å flørte med henne, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men det er vel off-topic.

Hva er en "orbiter"? En som kun er rundt jenta og ikke tør å sjekke henne opp? Altså bare være venn med henne og ellers gjøre alt som hun vil.

Anonym poster: 61b6ac56683c6747f43d3bade0a2ee60

Lenke til kommentar

Må bare le, jeg som trodde jeg var dårlig med damer, men han er noe for seg selv. Klart han er forelska i henne, ser av det på dustete oppførselen hans. For meg virker det som han håpløst prøver å virke som en alpha foran dere og prøver å imponere henne. Hører visst ikke på deg, så kanskje hun skulle fortelle ham at han burde skjerpe seg. I verste fall får dere bare kutte ham ut inntil han skjønner hvor barnslig han er.

Forøvrig, def. på orbiting:

A guy who secretly loves his female 'friend', and may go out of his way to accommodate her (couch-mover). Either the guy was shot-down early on and was placed in the friend-zone, or he never had the balls to ask her out and inadvertently placed himself in the friend-zone.

Peter wasn't actually a real friend, he was just another orbiter of yours. That's why he was being an ass to your new boyfriend.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...