Nilsen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Sjekk hva som skjuler seg bak luken. Konkurranse: Julekalender 2012 – luke 13 Lenke til kommentar
toastcricket Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 u mean luke nummer 13 o.O ? 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg regner jo med ting blir anbefalt når det er en julegave som blir gitt ut, dere ville jo ikke akkurat gi ut noe dere selv synes er shit 1 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Prøver meg på denne selv om jeg må kjøpe hovedkort da. Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Prøver meg på denne selv om jeg må kjøpe hovedkort da. hahahha helt enigt, kjører amd. Men hadde ikke vært så dumt og vunne en i7 xD Fine greier! Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg regner jo med ting blir anbefalt når det er en julegave som blir gitt ut, dere ville jo ikke akkurat gi ut noe dere selv synes er shit Haha, det ville vært ganske komisk om de hadde gjort det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Prøver meg på denne selv om jeg må kjøpe hovedkort da. Bak dagens kalenderluke finner vi to solide datakomponenter fra prosessorkjempen Intel. Premien består av selskapets råeste Ivy Bridge-prosessor, Core i7 3770k, og et dedikert hovedkort fra Intel med Z77-brikkesett, som altså passer sammen med prosessoren. Endret 13. desember 2012 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Dette hadde vært en perfekt oppgradering for min pc :-) får håpe jeg har litt vinner lykke :-) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Prøver meg på denne selv om jeg må kjøpe hovedkort da. Det står jo i konkurranseteksten: Premien består av selskapets råeste Ivy Bridge-prosessor, Core i7 3770k, og et dedikert hovedkort fra Intel med Z77-brikkesett, som altså passer sammen med prosessoren. Så det slipper du. Men jeg trenger oppgradere min dysfunksjonelle P67 i5 platform så dere andre må helst ikke vinne denne! Hvilket hovedkort følger med? Man kan jo anta det er et Asus P9X79 PRO siden det er anbefalt hovedkort til LGA2011. Edit: Nei, det må jo bli noe med Z77 chipset - kanskje Asus P8Z77-V PRO ? Endret 13. desember 2012 av Misantropen Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Misantropen: i7 3770K er en LGA1155 prossessor Kan jo være f.eks. Intel DZ77BH-55K Endret 13. desember 2012 av elf_man Lenke til kommentar
pstub Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Står jo relativt tydlig at det er ett hovedkort fra INTEL, så jeg vil si det er SVÆRT tvilsomt at det er et ASUS hovedkort som følger med... :-) Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Grunnen til at de fleste gavene er anbefalt er jo at produsenter sender jo inn de produktene som er gode som premier, ikke noen som HW syns ikke er gode. Grunnen til at de sender det som premie er jo egentlig reklame, og et hold deg unna stemplet produkt er dårlig reklame.... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg regner jo med ting blir anbefalt når det er en julegave som blir gitt ut, dere ville jo ikke akkurat gi ut noe dere selv synes er shit Det har jo vore fleire premier i år der testen har sagt at produktet er bra, men ikkje godt nok til å ha fått anbefalt-stempelet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Det står jo i konkurranseteksten: Premien består av selskapets råeste Ivy Bridge-prosessor, Core i7 3770k, og et dedikert hovedkort fra Intel med Z77-brikkesett, som altså passer sammen med prosessoren. Så det slipper du. Men jeg trenger oppgradere min dysfunksjonelle P67 i5 platform så dere andre må helst ikke vinne denne! Hvilket hovedkort følger med? Man kan jo anta det er et Asus P9X79 PRO siden det er anbefalt hovedkort til LGA2011. Edit: Nei, det må jo bli noe med Z77 chipset - kanskje Asus P8Z77-V PRO ? Står jo relativt tydlig at det er ett hovedkort fra INTEL, så jeg vil si det er SVÆRT tvilsomt at det er et ASUS hovedkort som følger med... :-) Hei, Det er et dedikert Z77-hovedkort fra Intel, et hovedkort som produsenter som Asus, MSI, Gigabyte osv. bruker som base når de lager sine kort :-) Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Solide premier i år! Så var det dette med å faktisk vinne også da, der har jeg en jobb å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå