Spillredaksjonen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Se hva vi har gjemt innenfor på Lucia-dagen. Les hele saken Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Oisan, denne vil jeg ha!! Men, får vel den aldri, slik som ved alle de andre konkuransene :/ Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Oisan, denne vil jeg ha!! Men, får vel den aldri, slik som ved alle de andre konkuransene :/ Er vel bare å være med i mange kalendere i mange mange år så vinner vel både du og jeg noe til slutt... sikkert en iskremmaskin fra Komplett da..... 2 Lenke til kommentar
Haugsti Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Vil bare tilføye at jeg nettopp har gått igjennom alle pc anmeldelsene fra i år og antallet 10/10 som jeg har kommet fram til stemmer ikke med svar alternativene, men jeg har sikkert bare telt feil. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Vil bare tilføye at jeg nettopp har gått igjennom alle pc anmeldelsene fra i år og antallet 10/10 som jeg har kommet fram til stemmer ikke med svar alternativene, men jeg har sikkert bare telt feil. Gjorde det samme, og det stemte ikke her heller. Gikk i arkivet og filtrerte på PC og anmeldelser. Er det anmeldelser andre steder også? Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det var da rart, får ikke antallet 10/10 anmeldelser til og stemme. Hva kan ha skjedd her da? Lenke til kommentar
Joachim_Buverud Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det gikk fint for meg å finne ut, jeg bare gikk på "handeguiden", så har de ramset opp alle spillene der... Lenke til kommentar
ipi Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Vil bare tilføye at jeg nettopp har gått igjennom alle pc anmeldelsene fra i år og antallet 10/10 som jeg har kommet fram til stemmer ikke med svar alternativene, men jeg har sikkert bare telt feil. Gjorde det samme, og det stemte ikke her heller. Gikk i arkivet og filtrerte på PC og anmeldelser. Er det anmeldelser andre steder også? Vil bare si at jeg vet hva dere har gjort feil, og at det korrekte resultatet faktisk er et av alternativene Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Vil bare tilføye at jeg nettopp har gått igjennom alle pc anmeldelsene fra i år og antallet 10/10 som jeg har kommet fram til stemmer ikke med svar alternativene, men jeg har sikkert bare telt feil. Ganske enkelt å finne det ut, riktig svar er også i artikkelen. Endret 13. desember 2012 av bigggan Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Vi kan bekrefte at riktig svar er blant alternativene. Men det viste seg at artikkelarkivet vårt hadde en feil som gjorde at ikke alle 10 av 10-anmeldelser dukket opp. Det skal nå være rettet opp. Det er imidlertid en mye, mye enklere måte å finne svaret på enn å tråle gjennom samtlige PC-anmeldelser. Svaret ligger nøyaktig to museklikk herfra. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Vi kan bekrefte at riktig svar er blant alternativene. Men det viste seg at artikkelarkivet vårt hadde en feil som gjorde at ikke alle 10 av 10-anmeldelser dukket opp. Det skal nå være rettet opp.Det er imidlertid en mye, mye enklere måte å finne svaret på enn å tråle gjennom samtlige PC-anmeldelser. Svaret ligger nøyaktig to museklikk herfra. Handleguiden var jaggu fiffig. Takk for tips som kommer godt med i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå