FenrisC0de Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 jeg har fått mange feil meldinger i mitt liv, men denne her skjønner jeg ikke en dritt av, det skjer når jeg prøver og installere et par programmer.. "config.nt the system file is not suitable for running ms-dos & microsoft windows applications" ****** heller ass, hva er galt? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Et søk på Google er nok ! Resultater http://support.microsoft.com/default.aspx?...&NoWebContent=1 Håper det løser problemet ditt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 hehe, nei, egentlig så hjalp det ikke så mye, jeg skjønner ikke en dritt av hva jeg skal gjøre.. kan noen si meg det? jeg kjører Win XP pro Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Søk etter Command.com på pc'n Denne skal normalt ligge i c:WindowsSystem32 mappa. Gjør den ikke det så må du kjøre en "Repair" ved å boote via XP-cd'n. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 jeg fikset det på en annen måte.. men takk Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Dårlig emnefelt - stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg