Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ekstra ladekabel til ASUS Transformer TF300TG

myhken

Anbefalte innlegg

Jeg gikk endelig til innkjøp av et nettbrett i dag. Jeg har kikket en stund, men bestemte meg til slutt for et ASUS Transformer TF300TG nettbrett med tastatur.

Etter å ha lekt meg med det i dag er jeg fortsatt veldig fornøyd, særlig med tastatur løsningen. Og det vesentlige var også 3G, for jeg er en del på farten der det ikke alltid er WIFI.

Uansett, jeg lurte på å få kjøpt en ekstra ladekabel til nettbrettet. Hverken komplett.no eller Netshop.no (der jeg kjøpte nettbrettet) har slikt på lager nå.

Og ikke finner jeg det på DealExtreme heller, og de pleier jo alltid å ha slikt.

Må det være en Asus kabel jeg må kjøpe, eller kan jeg bruke noe annet?

Og kan jeg f.eks bruke USB ladere som jeg f.eks har til HTC telefonene mine.

Men så trenger jeg jo uansett den kabelen da. Noen som vet, eller må jeg bare vente til det er på lager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ellers, noen andre med samme nettbrett? Er dere fornøyde?

Jada, det virker bra. Har ikke brukt det så mye enda.

Synes det er forferdelig kjedelig å lete etter nyttige programmer som gjør tableten brukende. Synes GooglePlay gir en elendig oversikt, og selv har jeg ikke orket å lete noe særlig på nettet etter app-tips.

Har testet ut web-lesere litt. Chrome og Firefox. Skulle gjerne lagt inn noen spill som er tilpasset nettbrett.

Og vær-app? Når jeg slår på brettet får jeg med en gang beskjed om at ASUS weather har slutter å fungere.

Ellers skulle jeg gjerne hatt en ladekabel selv. Synes den som fulgte med er for kort hvis jeg skal bruke brettet med laderen i.

Lenke til kommentar

Om du ikke orker å lete så er det jo ikke rart at du ikke finner apps du liker. Trykk på Staff Picks for Tablets på Play store for å få apps som er tilpasset tablet.

ASUS Weather er det bare å fjærne. Den har aldri fungert hos meg heller. Finner mye finere og bedre værwidgets på play store.

Du kan bruke en USB forlengningskabel for å gjøre ladekabelen lengere. De er vel omtrent gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...