SonicDragon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hva er abnormt lav høyde på menn? Og hva er det kvinner tenker, høyde eller det som er på innsiden av en person? Det er på en måte to spørsmål i ett, men jeg er mest interessert i sistnevnte, det burde bli spennende Jeg er personlig: gutt 19 år og 168cm høy (kanskje dette er normalt for oss Ungarere) og plages ikke med det Men jeg er uansett interessert i å høre kommentarer. Har sett mange Norske gutter på min alder også som er på min høyde og lavere også, for de som bryr seg. Her skal vi DISKUTEEEEERE ikke fornærme eller krangle 1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 23 år og 192 høy Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 23 år og 192 høy o......oooooo stor mann Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Er 16år og 183cm. Nja nå vil jeg ikke si man går etter høyden, men kanskje noen? Finnes høye og lave gutter og jenter og alle finner en person de liker. Tror ikke høyden har så mye å si, men mere hvordan personligheten er 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 17 år 177,5 cm, kan bekrefte høyden med legeatest Folk kommer i alle fasonger, noen passer som små, andre passer som store, andre passer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå