perpåhøvik Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hallo der ute. Ble for noen dager siden anbefalt å kjøpe en Huawei U8860 mobiltlf. Det ble gjort, og nå sitter jeg her med en telefon jeg ikke får "åpnet" mot Huawei`s Hi-suite. ikke på noen måte! Har lastet ned, og åpnet "suiten" men får beskjed om at driver for tlf. ikke er korrekt lastet ned! Har gått via Huawei`s offisielle side for nedlasting, men får opp samme beskjed hele tiden ved forsøk på å koble til med USB-kabel at det ikke lar seg gjøre! Finnes det et "fysisk" menneske i nærheten av Bærum-Oslo som kan hjelpe meg med dette? Har tydeligvis veldig "tungt for det" på annet vis! Hilsen en "teknisk multihandikappet! "perpåhøvik" Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Har du restartet pc'en etter installasjonen av Huawei "suiten"? Endret 13. desember 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
perpåhøvik Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Hei mobile999. Ja, restart og alt annet som det står skal gjøres. Gir vel opp og leverer den tilbake på 30-dagersreturrett. Jeg er ikke verdensmester som mange andre her er, det var derfor jeg spurte om hjelp! Takk for svar i alle fall. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 hvorfor har du prøvt å bruke det 'suite'? For ta tilgang til internett? Da kan du bruke andre 'suite' fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå