Gjest medlem-207017 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Halloen. Lyst å bli med meg til Tryvann natt til 1.mai? Ok, dette er kanskje noe av det særeste jeg noengang har gjort... Men la gå. Skal prøve å gjøre dette kort. Jeg er ei jente, russ i år, og har seg slik at de jeg ønsker å feire russetiden med går kullet under meg, og skal bli russ neste år. Jeg er selv russ i år, men russelappen kan bare mottas én gang. Jeg har veldig lyst til å dra til Tryvann og vil virkelig ikke gå glipp av det, en opplevelse for livet. Evt. andre treff. Men jeg har ingen å dra med. Og følelsen av å skulle oppleve den tiden som egentlig skal være så herlig og minnerik helt alene, er ganske vond. Hvorfor ikke gjøre noe utenfor boksen, tenkte jeg. Det er jo tross alt russetid, tid for å åpne seg litt. Jeg er helt seriøs. Tenkte, hvorfor ikke gjøre noe med det istedet for å sitte hjemme og synes synd om megselv. Prøve å bli venn med en helt fremmed medruss som også ønsker noen å dra på treff med i russetida, men ikke har noen å dra med? (Tror vel egentlig sannsynligheten for at jeg får en mail om ønske ikke er så stor, men håper indelig.) Jeg vet det er flere som føler seg alene i russetiden, og/eller at de ønsker å delta, men ikke kan, fordi de ikke har noen å være med/dra med eller av andre grunner. Har lyst til å gjøre noe med det. Jeg er jo i akkurat samme situasjon. Kan iallefall bli en utrolig minnerik opplevelse, og ikke minst artig utfordring. Tror man angrer mer på ting man ikke gjør. Og tro meg, jeg er ei utrolig snill jente, ler av det meste, og bryr meg veldig om alle mennesker. Sjenert er jeg også, men det er bare før du blir godt kjent med meg. Har ingen krav til deg, så lenge du er seriøs og også ønsker å ha noen å være med på Tryvann. Vet dette er sprøtt, sært og kanskje litt lame. Men jeg gjør det allikevel, og håper noen har lyst til å være med meg på Tryvann. enten du er gutt eller jente, en hel gjeng for min del som kanskje ikke hadde hatt noe imot en til, eller hva enn det måtte være, egentlig bare hvem som helst som er villig, kontakt meg om du er interessert. Jeg er åpen for absolutt alle. Kontakt meg enten her, eller på [email protected] Om du ikke ønsker å dra til Tryvann, men bare har lyst å ha noen å snakke med/evt også være med om vi ikke bor så langt fra hverandre, er det bare å kontakte meg. Det værste jeg vet her i verden, er folk som går og har det mer eller mindre vondt fordi de ikke har noen å være med. Vet hvor vond den følelsen kan være. Men denne henvendelsen, eller hva jeg skal kalle det, gjelder ikke bare for de som føler seg alene i russetiden, men for alle som av en eller annen grunn skulle ønske å bli kjent med noen som bryr seg, og ta en utfordring. Jeg dømmer ingen, men bryr meg bare. Jeg er jo akkurat som deg... Som sagt, tror man angrer mer på ting man ikke gjør, enn å faktisk gripe det. Håper det er en som vil, og håper vi snakkes Endret 14. desember 2012 av medlem-207017 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Så lenge du er jente så! 3 Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Ikke russ, ville bare si at det var et sykt bra initiativ Endret 14. desember 2012 av Snillingen 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Bra initiativ ja. Hadde heldigvis nok av gode venner å feire russetiden med, men det er flott at noen forsøker å gjøre noe for dem som ikke har det. Husk bare nettvett reglene, og ikke avtal med folk man ikke vet noe om. Som kjent mye rart på internett. Edit: Flyttet tråden til mer passende kategori, og gjorde emnetittel noe mer beskrivende. Tok utgangspunkt i det du skrev, men bare å endre igjen om du ikke er fornøyd - så lenge den beskriver hva tråden går ut på Endret 16. desember 2012 av LucarioX Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sprekt gjort! Er ikke russ i år selv, så får dessverre ikke hjulpet så mye. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Alt under de fem første linjene er overflødig, bortsett fra e-posten. Folk kommer til å stå i kø så snart de ser at du er ei jente. Fra spøk til alvor: Dette er et godt initiativ. Hadde jeg vært russ dette skoleåret, ville jeg sikkert dratt dit med deg. Jeg var russ i år, men var ikke på Tryvann eller noen andre russetreff bortsett fra de lokale. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg kan nok ikke få russelappen, Men jeg er over 20... sprit samt kan kjøre minibuss så om du finner noen fler chikas kan vi sikkert ordne noe. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg kan nok ikke få russelappen, Men jeg er over 20... sprit samt kan kjøre minibuss så om du finner noen fler chikas kan vi sikkert ordne noe. 2 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Jeg kan nok ikke få russelappen, Men jeg er over 20... sprit samt kan kjøre minibuss så om du finner noen fler chikas kan vi sikkert ordne noe. Dette hørtes bare creepy ut... Gir assosiasjoner med dette Endret 11. januar 2013 av IceBlitz 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå