Gjest Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg skal snart flytte på hybel i skiens området, men har ikke mulighet for å betale mer enn 3-4000,- i mnd. Så jeg lurte på hva jeg kan få for den summen? areal, Internett osv.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er fullt mulig, men du må trolig lete litt for å finne noen som ikke tar blodpris. Har bare erfaring med Tromsø, og her er det nesten umulig å finne noe brukbart i en slik prisklasse. Her tar de rundt 5000 kr i måneden for bofellesskap, og det er helt bak mål. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er fullt mulig, men du må trolig lete litt for å finne noen som ikke tar blodpris. Har bare erfaring med Tromsø, og her er det nesten umulig å finne noe brukbart i en slik prisklasse. Her tar de rundt 5000 kr i måneden for bofellesskap, og det er helt bak mål. Åj! Ja 5000,- for bofellesskap var litt drøyt! Har kikket litt på det, så her nede i Skien ligger vel det på alt fra 1- 3000,- ink strøm og slikt! Men er nok ute etter noe litt mer "privat" siden de tilstandene på de bofellesskap jeg har sett til nå er jo helt falleferdige... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det enkleste er ofte å legge inn egen annonse der du skriver hva du ønsker, og til hvilken pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå