weezy94 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg skal ha ny tlf og vet ikke hvilken jeg vil ha av disse to.. Disse mobilene har den idelle skjermstørrelsen, syntes 4.7/4.8 er for stort.. Begge har beats audio som jeg vil ha etter som jeg hører mye på musikk. Jeg har lyst på en WP8 telefon, men 8X hadde ikke det mest imponerende batteriet som jeg har lest i tester, noe som jeg prioiterer. One S skal ha bra batterid sier de. Har dere noen inspill på hvilken tlf som er best og evt negatift på dem? prioriteter: Batteri, gode å skrive sms på, bra på musikk avspilling, tåle en liten smule fall Takker meget for innspill Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hvorfor ikke gå for en Lumia 920? Definitivt den beste WP8mobilen, 8X i forhold til 920 blir som et misforstret stebarn i forhold til Simba. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Batteriet på 8x er jo større og dårlig batteritid er visstnok programvarerelatert. 8x får visst oppdatering straks. Er nok ikke objektiv når det gjelder operativsystem i og med at jeg har en Lumia 920 med WP8... . Men hvis, og det bør den jo være, stavekontroll/ordbok på 8x er like god som på Lumia 920 er jeg ikke i tvil. Ville valgt 8x hver gang... Begge er vel antagelig solide i forhold til fall. Min forrige mobil, htc Radar, var imponerende solid. Lenke til kommentar
weezy94 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Kan jo gå for Lumia 920, men den har ikke beats audio som er veldig bra lydkort/forsterker har jeg forstått på mobiler, og den har vel skjerm på 4,7 tommer? Syntes det begynner å bli en himla murkloss å gå rundt å bære på... Jeg har bare prøvd S3, og syntes den rett og slett er for stor.. Det å rekke i toppen av hjørnet med bare tommelen begynner å bli vrient... Man må jo nesten bruke 2 hender for å skrive en melding... Jeg hører veldig mye på musikk på mobilen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skjerm på 4.5 tommer, og du trenger ikke rekke toppen av hjørnet med tommelen . Det er faktisk veldig mye en vanesak det der, men vet ikke hvordan 8X er lettere å manøvrere på enn 920? Men jo, mulig beats audio er så bra som mange vil ha det til. Har lest litt forskjellige meninger om beats. Men 8X er sikkert en finfin telefon den og . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå