Latias Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Premier League 15-12-2012 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV2 PL HD1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Don't jinx it. Ser for meg pressekonferansen på fredag. "Vidic out rest of the season with knee injury." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Man Utd med 10-0-seier. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Kunne drept for å få slik nese som Vidic har. Hardcore. Nathalie med sine oddstips som vanlig. Håper du er good-looking, for noen bookmaker blir du nok aldri baby. Endret 12. desember 2012 av theHerd 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Don't jinx it. Ser for meg pressekonferansen på fredag. "Vidic out rest of the season with knee injury." Skulle f. meg tatt seg ut. Blir svært gledelig å sjå han tilbake på bana (forhåpentligvis). Spent på kven han evt spelar saman med. Rio? Har ikkje så mykje fart lenger, Vida er neppe på sitt skarpaste, Smalling? Evans er vel muligens ute. Smalling er vel kanskje det valget som gir oss mest fart og løpsstyrke saman med Vidic bak der, ellers kan det jo hende at SAF går for rein rutine og Rio, men eg ser for meg at vi då fort kan slite litt med tempo. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Kunne drept for å få slik nese som Vidic har. Hardcore. Du trenger ikke måtte drepe noen. En slosskamp med en som er et hakk større enn deg så får du julegaven du ønsker deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Skulle f. meg tatt seg ut. Blir svært gledelig å sjå han tilbake på bana (forhåpentligvis). Spent på kven han evt spelar saman med. Rio? Har ikkje så mykje fart lenger, Vida er neppe på sitt skarpaste, Smalling? Evans er vel muligens ute. Smalling er vel kanskje det valget som gir oss mest fart og løpsstyrke saman med Vidic bak der, ellers kan det jo hende at SAF går for rein rutine og Rio, men eg ser for meg at vi då fort kan slite litt med tempo. De Gea Rafael - Vidic © - Rio - Evra Valencia - Carrick - Cleverley - Young Rooney - van Persie Vil ikke høre noen unnskyldninger om at spillere trenger hvile ol. Seks dager siden forrige kamp, åtte dager til neste. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Det laget burde fungere veldig greit! Nesten så eg kunne tenkt meg å sett Welbeck frå start som spiss(!), om enn berre for å sjå om han kunne funne tilbake til noko av den han har vist tidlegare når han har fått tillit der framme. Likevel vanskeleg å sette ut Rooney eller vP etter helga, og eg trur nok at ein 4-4-2 som du har stilt opp her kunne fungere veldig fint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Håper laget toppes fullstending i denne kampen, pluss i neste kamp mot svanene i Wales. Mellom 23.12 og 01.01 så har vi fire kamper. Kampene i romjula hjemme mot Magpies og Baggies (3x fugler ftw) er to fine muligheter til å rotere litt på spillerne, og da gjerne med Welbeck på topp. 3 av våre 4 gjenstående kamper i desember er hjemme. City på sin side har 3 av 4 borte. Viktig at vi holder tempoet oppe. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Agreed! Dei fem neste kampane kan vi med skikkelig spel ta 15 poeng i. Det hadde hjulpe skikkelig, sjølv om at både Swansea og Newcastle, samt WBA kan skape problemer om dei spelar opp mot sitt beste. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Du trenger ikke måtte drepe noen. En slosskamp med en som er et hakk større enn deg så får du julegaven du ønsker deg. Stiller du opp, pjusken? Men helst seriøst, brekt nese er aesthetics på høyt plan. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Blæh, hater når jobb kommer i veien for fotball. Andre gang denne sesongen, sist gang ble det 2-3-tap for Tottenham. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Får satse på at det ikkje utviklar seg eit mønster. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Blæh, hater når jobb kommer i veien for fotball. Andre gang denne sesongen, sist gang ble det 2-3-tap for Tottenham. http://www.diskusjon...owtopic=1019332 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Hvorfor prøve å bli syk? Er jo bare å ringe inn syk. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Kvar gong United skal spele. Spørs kor lang tid det tar før nokon tar hintet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Å ringe inn syk når man faktisk ikke er det, er intet mindre enn lame. Får dårlig samvittighet av sånt. Er det noe som er verdt å få seg selv sparket for, så er det jammen meg en United-kamp. Rooney og Robin på topp. Gi meg én god grunn til å ikke se dem spille! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Det var nesten to fullstendig motseiande setningar. Evt. så ikkje skulk jobb, berre sei opp om dei ikkje lar deg sjå United? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Prøvde bare å liste opp fordeler/ulemper for godeste PSV. Å si opp er nok det lureste. Hvem i sin fulleste rett gidder å jobbe i helgene? Helga skal stort sett kun handle om én ting. For all things football! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå