Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Sunderland


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Don't jinx it.

 

Ser for meg pressekonferansen på fredag. "Vidic out rest of the season with knee injury."

 

Skulle f. meg tatt seg ut. Blir svært gledelig å sjå han tilbake på bana (forhåpentligvis). Spent på kven han evt spelar saman med. Rio? Har ikkje så mykje fart lenger, Vida er neppe på sitt skarpaste, Smalling? Evans er vel muligens ute. Smalling er vel kanskje det valget som gir oss mest fart og løpsstyrke saman med Vidic bak der, ellers kan det jo hende at SAF går for rein rutine og Rio, men eg ser for meg at vi då fort kan slite litt med tempo.

Lenke til kommentar

Skulle f. meg tatt seg ut. Blir svært gledelig å sjå han tilbake på bana (forhåpentligvis). Spent på kven han evt spelar saman med. Rio? Har ikkje så mykje fart lenger, Vida er neppe på sitt skarpaste, Smalling? Evans er vel muligens ute. Smalling er vel kanskje det valget som gir oss mest fart og løpsstyrke saman med Vidic bak der, ellers kan det jo hende at SAF går for rein rutine og Rio, men eg ser for meg at vi då fort kan slite litt med tempo.

 

De Gea

Rafael - Vidic © - Rio - Evra

Valencia - Carrick - Cleverley - Young

Rooney - van Persie

 

Vil ikke høre noen unnskyldninger om at spillere trenger hvile ol. Seks dager siden forrige kamp, åtte dager til neste.

Lenke til kommentar

Det laget burde fungere veldig greit! Nesten så eg kunne tenkt meg å sett Welbeck frå start som spiss(!), om enn berre for å sjå om han kunne funne tilbake til noko av den han har vist tidlegare når han har fått tillit der framme. Likevel vanskeleg å sette ut Rooney eller vP etter helga, og eg trur nok at ein 4-4-2 som du har stilt opp her kunne fungere veldig fint.

Lenke til kommentar

Håper laget toppes fullstending i denne kampen, pluss i neste kamp mot svanene i Wales. Mellom 23.12 og 01.01 så har vi fire kamper. Kampene i romjula hjemme mot Magpies og Baggies (3x fugler ftw) er to fine muligheter til å rotere litt på spillerne, og da gjerne med Welbeck på topp.

 

3 av våre 4 gjenstående kamper i desember er hjemme. City på sin side har 3 av 4 borte. Viktig at vi holder tempoet oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...