Øystein.F. Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Om du ikkje fekk nok snikmord i haust blir vinteren raud. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Blood Money og Silent Assassin er begge klassikere som fortjener å bli spilt mer. Men Contracts er slettes ikke noe man trenger å kaste bort tid på. Jeg ville mye heller fått Codename 47 i denne pakka. Spillet er faktisk nesten på par med 2 og 4. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg anbefaler Contracts... ikke noe dårlig spill det. 2 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 nå er jo 'contracts' mer en remake og oppdatert utgave av 'codename47' da... så det her er jo gull det, hvis dem ikke fucker upp med one day patch og skabb kode... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Når Absolution ble så dårlig er det bra konsollspillerne også får muligheten til å spille de virkelig gode Hitman-spillene i høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 liker alle hitman spillene jeg. koste meg stort med absolution. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er vel strengt tatt en stund siden dette ble annonsert, er det ikke? Men at pakken også kommer til X360 er nytt for meg. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kunne tenke meg en HD-remake av Codename 47 med sin beinharde vanskelighetsgrad (ingen saves) :-) Vil ikke kalle Contracts en remake. De få oppdragene som er samme lokasjoner som 1'ern, de er meget anderledes både i stemning og brettdesign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå