Espen Jansen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hvem trenger vel være verdens raskeste pinnsvin når man kan kjøre gokart? Les hele saken Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Mulig jeg ha oversett noe i spillet, men når vi samles 4 stykk for å spille lokalt finner jeg ingen mulighet til å velge mer enn en bane. Burde vært en form for mesterskap der en velger 4-6 baner og får poeng etter plassering. Etter endt løp må en helt tilbake til menyen for å kunne endre bane, ellers kjører en bare samme bane om og om igjen. En siste ting er at en MÅ vente til ale har fullført. På tidligere Sonic Racing så starter nedtelling når første person er i mål. Lenke til kommentar
Bitternut Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 "Med sitt andre forsøk i en karting-sjanger" Har vi glemt Sonic Drift 1 og 2 til Game Gear? I tillegg har vi Sonic R og Sonic Riders, som er racere riktignok uten karts. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Mulig jeg ha oversett noe i spillet, men når vi samles 4 stykk for å spille lokalt finner jeg ingen mulighet til å velge mer enn en bane. Burde vært en form for mesterskap der en velger 4-6 baner og får poeng etter plassering.Etter endt løp må en helt tilbake til menyen for å kunne endre bane, ellers kjører en bare samme bane om og om igjen. Det er en "Grand Prix"-modus under career som setter sammen fire løp akkurat slik du etterspør "Med sitt andre forsøk i en karting-sjanger"Har vi glemt Sonic Drift 1 og 2 til Game Gear? Det har vi nok da ja Endret sporenstreks! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 bedre enn mariokart Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Kjøpte det til PC. Overraska meg hvor svak maskin man kan spille det på. Puslete AMD-maskin med integrert grafikk. No prob! Det kosta 5EUR på steam sist helg. Endret 10. desember 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå