blueshit Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Hei I dag tidlig åpnet jeg et syltetøyglass og skulle til å smøre meg et par skiver. Overraskelsen var stor da jeg rørte rundt en gang, og fikk øye på en bille (insekt) i glasset. dette mener jeg er for dårlig? hva bør jeg gjøre? skal jeg gå til VG eller direkte til produsenten? ønsker å tjen penger på dette Insektet var middels stor og det var direkte ubehagelig. Endret 12. desember 2012 av blueshit Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Spis det, proteiner er sunt. 3 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nå er det nok ikkje dei store summane som du kan tjene på dette. Uansett så må du gjere noken taktiske besluttninger. Eg vil anta at du får noke ekstra som plaster på såret dersom du tar dette direkte til produsenten og holder det utanfor media. Det vil nok være betre for produsenten å gi deg noke ekstra for å unngå dårlig reklame. Dersom du går via media så er det to muligheiter, enten så blir det så stor oppmerksomheit rundt saka at produsenten må gå ut offentlig med ein beklagelse og eit plaster på såret, eller så vil produsenten holde en lav profil og berre tilby deg eit nytt produkt. Så skal du få noke ekstra for dette så må du være litt taktisk. Lenke til kommentar
blueshit Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Ok jeg sender en klage til produsenten. skal ikke være vrang men det skal ikke være biller i syltetøyet ass det er for dårlig Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ta bilde av det da. Vi må se som bevis, ellers lyver du Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg pleier å gjøre dette 4-5 ganger i uken. Kjøper produkter, planter en bille i embalasjen etter åpning, tar bilde og sender det til produsenten. Har så og si årsforbruk på alt av viktigste matvarer jeg skulle ønske meg til enhver tid... Eeeh, nei! Kan du ikke bare kjøpe et nytt syltetøyglass? Evt. sende bilde til produsenten og få pengene refundert/kompensasjon med nye glass syltetøy? Usikker på om dette er kjempeinteressant i media - ville i alle fall nøyd meg med å ikke lese mer enn overskriften. Lykke til. Tips: Vil du virkelig tjene penger så kan du jo alltids begynne en saksøkekultur i Norge à là den de har i USA... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå